شناسهٔ خبر: 30045621 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار می‌شود/ سخنران مراسم؛ سردار سلامی

نشست هماهنگی بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی امروز صبح در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی با سخنرانی سردار سلامی انجام می‌شود.

نشست هماهنگی یوم الله ۹ دی برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست بزرگداشت روز یوم الله ۹ دی که امروز صبح (سه‌شنبه ۲۷ آذر ماه) در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: بزرگداشت یوم الله ۹ دی یک روز ماندگار است که برخی افراد در تلاش هستند که این حماسه به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: بزرگداشت یوم الله ماندگار ۹ دی در سراسر کشور در ساعت ۱۰ صبح روز نهم دی ماه با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در میدان امام حسین تهران برگزار می شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی با سخنرانی سردار سلامی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در یوم الله ۹ دی باید فعالیت میدانی و حماسی و جلسات تبیینی داشته باشیم، تصریح کرد: در سال ۸۸ که اوج فتنه اسکتبار با هدف براندازی نظام دینی بود حرکت مردم با راهپیمایی، حماسه بی‌بدیل را ایجاد کرد.

لطفی با بیان اینکه در سال گذشته نیز مردم بخاطر اغتشاشات سال گذشته راهپیمایی کردند، اظهار کرد: اگر حرکت میدانی مردم در سال ۸۸ نبود، مردم در سال گذشته تظاهرات علیه اغتشاشات نمی‌کردند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در دی ماه سال گذشته اغتشاشاتی رخ داد، گفت: مردم در سه روز اول ابتدای سال گذشته مشکلاتی داشتند که به واسطه آن دشمن از این مطالبات سوءاستفاده کرده و در تلاش بهره‌برداری بود.

وی تاکید کرد: لازم است که در ۹ دی امسال به صورت آگاهانه کار‌هایی صورت بگیرد تا مردم حضور قوی و پرشوری را در ۹ دی امسال داشته باشند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه از وضعیت مناسبتی تقدیمی سال برای غنای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استفاده کردیم، تصریح کرد: برای با شکوه برگزار شدن چهل سالگی انقلاب اسلامی از بزرگداشت ۹ دی استفاده می‌کنیم و برای غنای تحویل سال از چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بهره می‌بریم.

لطفی خاطر نشان کرد: بزرگداشت یوم الله ماندگار ۹ دی در ساعت ۱۰ صبح با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با شعار محوری چهل سال ولایت مداری، بصیرت و استقامت، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

سردار رمضان شریف: برخی‌ها دلشان نمی‌خواهد ۹ دی و ۱۳ آبان گرامی داشته شود

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در نشست بزرگداشت روز ۹ دی با اشاره به اینکه امسال در آستانه دهمین سالگرد ۹ دی هستیم، بیان کرد: مراسم ۹ دی امسال به عنوان پیش‌مراسم در آستانه چهل سالگی انقلاب خواهد بود که می‌توان آن را به عنوان یک نقطه عطف علیه تهدید‌های آمریکا پرداخت.

سخنگوی سپاه افزود: مراسم ۹ دی را می‌توانیم با چهل سالگی انقلاب اسلامی و فتنه‌های دشمنان پیوند بزنیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها و شبکه‌های خارجی بار‌ها اعلام کردند که فتنه سال ۸۸ کار ما بوده و برای براندازی نظام صورت گرفته است، بیان کرد: با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب که با صبر و حوصله و طراحی‌هایی که داشتند این فتنه خنثی شد و نقش مردم به صورت جدی در ۹ دی ایفا شد.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه برخی قصد دارند واقعه ۹ دی را به یک واقعه داخلی تبدیل کنند، تصریح کرد: برخی که قصد فتنه‌اندازی و براندازی نظام دینی را دارند، واقعه ۹ دی را یک واقعه داخلی می‌خوانند، ولی ۹ دی یک واقعه خارجی است و افرادی که به عنوان سران فتنه نام نهاده شدند  و بازیچه خارجی‌ها بوده‌اند.

وی ادامه داد: اسرائیل و آمریکا طراح اصلی این موضوع بودند که این موضوع می‌تواند در حوزه‌های تبینی مورد توجه قرار بگیرد.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه نقش رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن فتنه ۸۸ نقش موثری داشتند، اظهار کرد: باید به تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب با طراحی‌هایی که در جذب حداکثری مردم داشتند و صبری که به خرج دادند، توجه کرد.

وی گفت: تهاجم‌ها بیشتر به سمت مقام معظم رهبری است که در جنگ تاکید داشتیم طبق تدابیر حضرت امام (ره) بگوییم که صدام را شکست دادیم و در ۹ دی مقام معظم رهبری با صبر و حوصله کشور را از آن فتنه عبور داد.

رمضان شریف با اشاره به نقش مردم در فتنه ۹ دی تصریح کرد: چندین روز قبل از نه دی از شهرستان‌ها اقداماتی شروع شد و در نهایت در نه دی به حضور حداکثری رسید که باید پیوند امام و امت را هم در نظر بگیریم.

وی با ذبیان اینکه برخی‌ها دلشان نمی‌خواهد ۹ دی گرامی داشته شود، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها نیز در مورد ۱۳ آبان نمی‌خواستند که گرامی داشته شود، ولی باید این روز‌ها مثل نه دی و ۱۳ آبان پررنگ شود که خوشبختانه امسال با روشن شدن تکلیف آمریکا حضور‌ها در مراسم ۱۳ آبان پررنگ تربود.

اوحدی: یوم الله  ۹ دی بزرگداشت خرد مردمسالاری دینی است

سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان اینکه یوم الله  ۹ دی بزرگداشت خرد مردمسالاری دینی است، تاکید کرد: مردم ایران در اوج تحریم‌ها و بحران‌های اقتصادی در ۱۳ آبان به میدان آمدند.

وی افزود: ۹ دی امسال بدون حضور داعش در منطقه است و قصد داریم حضور مردم با قوت بیشتری در این بزرگداشت شکل بگیرد که به همین خاطر به همه استان‌ها ابلاغ شود.

انتهای پیام/

نظر شما