شناسهٔ خبر: 30034422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش در قزوین: اقدام‌پژوهی در اولویت مدارس قرار گیرد

R41364/P1377/S6,63/CT11

معاون وزیر آموزش و پرورش بر توسعه اقدام‌پژوهی در مدارس تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، تورانی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان قزوین اظهار داشت: پژوهش در جامعه کنونی نقش بسزایی دارد که باید در راستای تقویت و پرورش این فرآیند اقدامات جدی انجام شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: پژوهش ، پویشی درنگ ناپذیر است که طی تمام عمر مداومت دارد.

وی خاطرنشان کرد: پژوهش‌های مدرسه‌ای باید با محوریت موضوع جستجوگری انجام پذیرد و مدیران و اولیاء در تقویت این امر نقش ویژه‌ای دارند که باید در اولویت قرار گیرد.

تورانی با اشاره به اهمیت و جایگاه پژوهش در جامعه تصریح کرد: اقدام پژوهی می‌تواند به عنوان بهترین روش در زمینه‌های پژوهش‌های مدرسه‌ای استفاده شود که گامی موثر در جهت پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: جوامعی موفق هستند که هنر و فن بهره گیری از دانش‌های خود را داشته باشد و مسائل را براساس آن حل نمایند که این مهم در گرو تقویت پژوهش است.

وی بیان کرد: مدارس امروزی باید از محوریت آموزش به سمت محوریت یادگیری حرکت کنند تا شاهد تربیت نسل آینده‌ای پویا و علم‌پرور باشیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما