شناسهٔ خبر: 30033908 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

پیاده سازی توسعه دولت الکترونیک در اصفهان پیگیری می شود

دومین جلسه تخصصی "توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری" با دستگاه های اجرایی استان اصفهان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، جعفر مطلب زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در این جلسه گفت: با توجه به تاکید استاندار اصفهان به پیاده سازی توسعه دولت الکترونیک در استان، پیگیری از دستگاه ها برای الکترونیکی کردن خدمات و واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان ضروری است.

 

در این جلسه شرکت آب و فاضلاب، اداره کل ثبت احوال و شرکت گاز استان اصفهان در خصوص اقدامات انجام شده برای توسعه دولت الکترونیکی با هدف شناسایی و مستندسازی خدمات اعم از شناسه دار کردن، اطلاع رسانی و الکترونیکی کردن خدمات، اصلاح فرایند های مورد عمل، واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت و ایجاد و توسعه میز خدمت الکترونیکی در دستگاه های اجرایی گزارش دادند.

 

در این جلسه تصویب شد امکان پذیری واگذاری سایر خدمات اداره کل ثبت احوال (علاوه بر دو خدمت تعویض شناسنامه و صدور کارت ملی هوشمند) به دفاتر پیشخوان بررسی شود و تعرفه های خدمات ثبت احوال در دفاتر پیشخوان مورد بازنگری قرار گیرد.

همچنین مقرر شد انجمن صنفی دفاتر پیشخوان مشکلات و درخواست­های خود از اداره کل ثبت احوال را به صورت مکتوب به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کنند و شرکت گاز و آب و فاضلاب با دفاتر پیشخوان همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

از مصوبات دیگر جلسه به روز رسانی میز خدمات الکترونیکی دستگاه­های مذکور بر اساس ضوابط ارائه شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بود.

نظر شما