شناسهٔ خبر: 30033849 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مخالفت بعضی کشورهای محاصره کننده قطر با پیشرفت در حل بحران

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی: بعضی از کشورهای شرکت کننده در محاصره دوحه، با هر نوع پیشرفتی برای حل بحران خلیج فارس مخالفت می کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ وزیر امور خارجه قطر تاکید کرد بعضی از کشورهای شرکت کننده در محاصره دوحه، با هر نوع پیشرفتی برای حل بحران خلیج فارس مخالفت می کنند.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: تاکنون هیچ پیشرفتی در حل بحران خلیج فارس به دست نیامده است. بعضی کشورهای محاصره کننده قطر، مخالفت آشکاری از خود با پیشرفت حل بحران خلیج فارس نشان می دهند. اما قطر نمی داند انگیزه آنها از این کار چیست.
محمد بن عبدالرحمن افزود: امیر کویت در اجلاس اخیر سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض تلاش کرد راه حلی برای این بحران مطرح کند، اما بعضی کشورها از او خواستند این پرونده را ببندد و به آن نپردازد.
وی خاطرنشان کرد: نماینده ما در اجلاس سران شورای همکاری از طرح ابتکاری امیر کویت حمایت کرد و ما منتظر پاسخی ازسوی کویت در صورت به دست آمدن هر نوع پیشرفت در این زمینه، هستیم.
 
<div id="video-display-embed-code_2956910" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2304864/2956910?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما