شناسهٔ خبر: 30033792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

جوانمرد در گفتگو با آنا:

مسابقات بین‌المللی مقاومت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

مدیرکل تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مسابقات بین‌المللی مقاومت در کشورهای حوزه مقاومت با حضور دانشجویان آقا و خانم از سال آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

کمال جوانمرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در همدان در حاشیه برگزاری مسابقات دسته دو والیبال دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی در همدان اظهار کرد: ورزش همدان از دیرباز از زیرساخت‌ها و ظرفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و دانشگاه آزاد اسلامی  همدان امکانات و زیرساخت‌های بی‌نظیری در سطح کشور دارد.

وی افزود: سالن‌های استاندارد سه‌هزارنفره، زورخانه، زمین فوتبال، خوابگاه‌ها و سالن غذاخوری مجهز توانایی خوبی را برای برگزاری مسابقات گوناگون ورزشی در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی همدان قرار داده به‌طوری‌که این واحد دانشگاهی درآمدزایی خوبی از این طریق ایجاد کرده است.

 جوانمرد گفت: بر اساس آمار اداره کل ورزش و جوانان همدان بیش از ۷۰ درصد در رویدادهای ورزشی استان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شده و این نوید خوبی است که در نیمه اول سال، جشنواره‌های مختلف ورزشی را به میزبانی واحد همدان برگزار کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارد سال آینده جام بین‌المللی مقاومت را بین کشورهای حوزه مقاومت برگزار کند که ورزش‌های بسکتبال، فوتسال، تیراندازی، کاراته و تکواندو در رده آقایان و در رده خانم‌ها، تیراندازی و تکواندو رشته‌های ورزشی این مسابقات هستند.

جوانمرد در پاسخ به این سؤال که درباره ورزش بانوان رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی چیست؟ گفت: عزم و اراده دانشگاه برای توسعه و ارتقای ورزش بانوان بسیار زیاد است و در دانشگاه اراده راسخ وجود دارد که ورزش بانوان را هم‌تراز با ورزش آقایان توسعه دهد و اعتقاد داریم جامعه سالم از نهاد خانواده سالم به وجود خواهد آمد و این مادران ورزشکار هستند که خانواده سالم را هدایت و رهبری می‌کنند.

 مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به گفتمان انقلاب اسلامی، در دانشگاه آزاد اسلامی حامی اصول و ارزش‌های والای اسلام هستیم و سعی می‌کنیم همه رویدادهای ورزشی را با یک پیوست فرهنگی برگزار کنیم.

 وی با اشاره به شعار این دوره از مسابقات یعنی «ورزش، ارزش، دانش» گفت: این شعار  برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است.

 جوانمرد گفت: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که تیم‌های پایه را هدایت و رهبری کنیم تا بتوانیم سرمایه خوبی برای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و کشور به وجود آوریم.  

انتهای پیام/4117/4062/خ

برچسب‌ها:

نظر شما