شناسهٔ خبر: 30025087 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سایت بین الملل بیمارستان امام خمینی کرمانشاه تایید شد

کرمانشاه - ایرنا - بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه تنها بیمارستانی در استان است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از ارزیابی سایت بین الملل بیمارستان، مهر تاییدی بر فعالیت آن زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با مساحت 32 هزار و 500 متر مربع، زیربنای 12 هزار متر، 220 تخت مصوب و 224 تخت فعال، شامل بخش های چشم، گوش و حلق و بینی، سوختگی، داخلی، مسمومیت، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز، عفونی، اتاق های عمل، کلینیک و آی سی یو است.
در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه در مجموع 17 بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه واقع شده است.
به گفته مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه؛ سایت بین الملل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه ، تنها سایت تایید شده از سوی اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت می باشد که در مقایسه با سایت انادولای ترکیه توانست نمره 9.5 از 10 را به خود اختصاص دهد و تنها مرکز تایید شده استان کرمانشاه باشد.
دکتر بهنام رضامخصوصی افزود: این سایت به 2 زبان فارسی و انگلیسی با معرفی کامل تمام خدمات قابل ارائه به بیماران بین الملل راه اندازی شد.
معرفی تیم بین الملل، معرفی تمام واحدهای مرکز، وجود جدول تعرفه های مخصوص بیماران بین الملل، معرفی پزشکان فعال در حوزه گردشگری سلامت مرکز در این سایت وجود دارد.
این سایت همچنین دارای قابلیت ارائه پیشنهادها و انتقادها، دارای فرم با قابلیت بارگذاری اطلاعات و مدارک بیمار در سایت و قابلیت پذیرش بیمار از طریق سایت، در منوی IPD بیمارستان طراحی شده و به زودی زبان کُردی وعربی نیز به آن اضافه می شود.
وی در ادامه اظهار داشت: سایت بین الملل این مرکز با قابلیت داینامیک بودن (قابل استفاده در گوشی های تلفن همراه و تبلت) توسط دفتر IPD تدوین و توسط واحد IT مرکز طراحی شده است.
مدیرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با اشاره به اینکه بخش بیماران بین الملل در راستای توسعه صنعت گردشگری می باشد، گفت: این بخش از مرداد ماه 97 شروع به ساخت شد و اکنون با چهار اتاق تک تخته و امکانات اقامت همراه بیمار؛ یخچال، تلویزیون، اینترنت پرسرعت در بخش، وجود خط تلفن و منوی انتخابی غذا برای بیمار و همراه، آماده خدمات رسانی به بیماران می باشد.
مخصوصی اظهار داشت: سالانه ده ها بیمار از کشورهای همسایه بخصوص کشور عراق و منطقه کُردنشین در راستای دریافت خدمات به این مرکز مراجعه کرده و از خدماتی از جمله پاسخگویی به سوالات درمانی قبل، حین و پس از ترخیص، هماهنگی کامل تمام ویزیت ها، تاریخ جراحی ها و پذیرش ها و هماهنگی ها بین بیماران و پزشکان و مرکز، ارائه قیمت های تخمین زده شده و فاکتور نهایی و پاسخگویی به سوالات مالی و همچنین مشاوره در حوزه های مختلف پزشکی از جمله چشم، گوش حلق و بینی، داخلی، عفونی، جراحی لاپارکوسکوپی، زیبایی، پلاستیک و پوست بهره مند می شوند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت 371 کیلومتر مرز مشترک با 2 بخش کُردنشین و عرب نشین کشور عراق دارد و 2 مرز رسمی این استان در شهرستان قصرشیرین فعال است.
3033/8066

نظر شما