شناسهٔ خبر: 30025081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دستبرد پسر خلافکار به طلا و پول‌های مادر

کرمانشاه_فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به سرقت طلاها و پول های مادرش کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز فخری اظهار داشت: چندی پیش فردی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان صحنه از سرقت مقداری طلاجات مادرش، کیف دستی حاوی مقدار زیادی وجه نقد، گوشی همراه و باند و ضبط خودرو خبر داد.

وی افزود: این فرد عنوان کرد پس از مراجعه وی و مادرش به بیمارستان، در زمان بازگشت متوجه شده که مقداری از طلاجات مادرش شامل گوشواره و گردنبند، به همراه کیف دستی حاوی مبلغ 4میلیون و 200 هزار تومان به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: این شخص در ادامه اظهاراتش همچنین از سرقت یک دستگاه گوشی و ضبط و باند خودرویش نیز خبر داد و از ماموران کمک خواست.

وی تصریح کرد: پس از ثبت این شکایت، ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند و ابتدا با بررسی وضعیت فرد شاکی دریافتند که وی خودش دارای سابقه سرقت می باشد.

فخری عنوان کرد: این موضوع شک ماموران را برانگیخت و در ادامه با تناقض گویی فرد شاکی، در نهایت مشخص شد که خود وی اقدام به سرقت طلا و پول های مادرش کرده است.

وی بیان کرد: فرد سارق همچنین برای رد گم کردن باند و ضبط خودرویش را نیز جمع کرده بود تا اینگونه وانمود کند که مورد سرقت قرار گرفته است.

رئیس پلیس شهرستان صحنه همچنین با اشاره به اعتراف صریح متهم به عمل مجرمانه خود، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

نظر شما