شناسهٔ خبر: 30017645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صداوسيما قرارگاه مقدم در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن

خبرگزاری صداوسیما

حجت الاسلام سالاری: صداوسيما قرارگاه مقدم در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی مدير حوزه علميه خراسان شمالي در نشست مديرکل و شوراي معاونان صدا وسيماي استان‏ با اشاره به نقش برجسته صداوسيما در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان گفت: به تعبير رهبر ‏معظم انقلاب، صداوسيما قرارگاه مقدم در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن است و مديران و کارکنان ‏اين نهاد، سربازان و سرداران جنگ نرم هستند.
حجت الاسلام سالاري در ادامه بر آمادگي حوزه علميه براي معرفي کارشناسان علوم دينی براي استفاده در برنامه هاي متعدد صدا و سيما با هدف اشاعه دين و فرهنگ اسلامي در جامعه تاکيد کرد .
مديرکل صدا وسيماي خراسان شمالي هم در اين نشست با تبيين فعاليت هاي رسانه استاني بر ضرورت تقويت تعامل و ارتباط بين حوزه و صدا وسيما تاکيد کرد و گفت: انتظار داريم علما و اساتيد حوزوي براي ارتقاي فرهنگ ديني ومعارفي بيش از گذشته با رسانه استاني در ارتباط باشند.
حميد قرباني جم همچنين با اشاره به قرار گرفتن در چهل سالگي انقلاب اسلامي افزود: پيگيري منویات و فرمایش های مقام معظم رهبري، تبيين مفاهيم ديني و اسلامي، هدايتگري و روشنگري سياسي و بصيرت افزايي و معرفي دستاوردهاي چهل ساله انقلاب به ويژه به قشر جوان از مهم ترين رويکردهاي شبکه استاني اترک است.
در ادامه اين نشست مديرکل صدا و سيماي خراسان شمالي به همراه معاونان، از نمايشگاه پژوهش، فناوري و فن بازار در دانشگاه پيام نور بجنورد بازديد کردند.

فیلم

<div id="video-display-embed-code_2955034" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2304055/2955034?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما