شناسهٔ خبر: 30010241 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

توجه به پژوهش در ناجا خدمات پلیس به شهروندان را ارتقا می دهد

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی قزوین، سرهنگ حسین رشیدی روز یکشنبه به مناسبت هفته پژوهش افزود: توسعه تعامل و همکاری ناجا با مراکز

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی قزوین، سرهنگ حسین رشیدی روز یکشنبه به مناسبت هفته پژوهش افزود: توسعه تعامل و همکاری ناجا با مراکز علمی و دانشگاهی و بهره مندی از نظریات نخبگان و پژوهشگران که مورد توجه قرار دارد، افزایش توانمندی پلیس و کاهش هزینه های امنیتی و بهبود ارایه خدمات به شهروندان را بدنبال دارد.
این مسئول انتظامی گفت: چشم انداز تحقیقات و مطالعات ناجا در افق 1404 با تکیه بر خرد جمعی حوزه پژوهش، در کنار داشتن دانش و فناوری های پلیسی و ارتقای نظم و امنیت، مجموعه ای پیش رو با هویت اسلامی، انقلابی و ولایی ، مظهر اقتدار و دارای جایگاه برتر و الگو در بین پلیس های منطقه و جهان اسلام و حافظ سرمایه های ملی را تداعی می کند.
سرهنگ رشیدی اظهار داشت: دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی قزوین از سال 87 فعالیت خود را آغاز کرده و فعالیت های خود را در 2 حوزه مطالعات مرتبط با نظم و امنیت در استان و مطالعات مسایل مرتبط با امنیت و صنعت پیش می برد.
وی اظهار داشت: این دفتر در تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی و نخبگان و پژوهشگران موفق به تهیه و انتشار ده ها مقاله علمی و پژوهشی در زمینه های مرتبط با امنیت و نظم و همچنین شرکت در همایش های علمی شده است.
این مسئول انتظامی گفت: در راستای پیشروی به سمت اهداف خود که همانا ارتقاط نظم، امنیت و آرامش در سطح جامعه است از همه مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی و نخبگان و پژوهشگران برای همکاری با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی قزوین دعوت به عمل می آوریم.
3013
انتهای پیام

نظر شما