شناسهٔ خبر: 30009056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه قزوین:

گنجینه معرف اهل بیت(ع) بازگشایی و تبیین شود

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت ترویج معارف اهل بیت(ع)، تصریح کرد: امروز گنجینه ای از کلمات، روایات و احادیث از ائمه معصومین(ع) برای ما شیعیان به یادگار مانده و شما سربازان حضرت ولی عصر(عج) باید این مطالب و روایات را استخراج و آنها را در جامعه ترویج و گسترش دهید.

صاحب‌خبر -

به گزاش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خواهران قزوین، ضمن تبریک ولادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام حسن عسکری(ع) گفت: حضرت الگوی محبت و آرامش و جلوه ای از نور الهی و سرشار از فضائل اخلاقی بودند. شخصیت پیشوای یازدهم چنان بود که دوست و دشمن را تحت تأثیر قرار می‌داد و تحوّل عمیق در افکار و اعمال مردم پدید می‌آورد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت ترویج معارف اهل بیت(ع)، تصریح کرد: امروز گنجینه ای از کلمات، روایات و احادیث از ائمه معصومین(ع) برای ما شیعیان به یادگار مانده و شما سربازان حضرت ولی عصر(عج) باید این مطالب و روایات را استخراج و آنها را در جامعه ترویج و گسترش دهید.

وی توجه به یاد خدا را در زندگی با اهمیت دانست و بیان کرد: بارزترین نشانه اخلاص و پرستش در زندگی انسان ها، عبادت و اطاعت کردن از دستورات الهی و همیشه و در همه حال متوجه خدا بودن است که می توان اثرات خوبی برجای گذارد.

انتهای پیام

نظر شما