شناسهٔ خبر: 30008203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶۰ برنامه در هفته پژوهش در استان گلستان اجرا می‌شود

R41471/P1494/S6,70/CT11

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: ۲۵ تا ۳۰ آذرماه هفته پژوهش نامگذاری شده و در این هفته ۶۰ برنامه توسط کانون پرورش فکری گلستان در سطح شهرستان‌های گلستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، محبوبه رجب‌نسب ظهر امروز در ویژه برنامه استانی هفته پژوهش به میزبانی گنبدکاووس اظهارداشت: فعالیت‌های پژوهشی آغاز و پایان ندارد و به همین سبب امسال در برنامه‌های هفته پژوهش به جای افتتاحیه و اختتامیه ویژه برنامه داریم. برای تمرکززدایی از مرکز استان این ویژه برنامه‌ها در سراسر شهرهای استان برگزار می شود.

وی افزود: برنامه‌ها در مراکز مختلف شهرهای استان با هدف تقویت کانون‌های سراسر استان اجرا می‌شود و  این برنامه‌ها با رویکرد و محور فرهنگی، ادبی، هنری، علمی و اسلامی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان بیان داشت: شعار امسال هفته پژوهش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان "مسیر زندگی، پژوهش، مقصد یافتن است"  که در این هفته 60 برنامه با رویکرد 5 گانه فرهنگی، اسلامی،  هنری، ادبی و علمی اجرا می‌شود.

 وی ادامه داد: شورای آموزش و پژوهش با هدف پررنگ کردن فعالیت‌های پژوهشی تشکیل شده و معتقدیم براساس پژوهش و نیازسنجی باید توسعه انسانی داشته باشیم و اگر توسعه انسانی بر این مبنا نباشد، آموزش‌های ما به بیراهه می‌رود.

رجب نسب گفت: در سطح استان 28 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد که از این تعداد 17 مرکز ثابت و 9 مرکز سیار است و 2 مرکز پستی و 3 مرکز فراگیر در استان فعال است.

وی یادآور شد: پژوهش زیربنای آموزش بوده و منجر به توسعه، پیشرفت، درآمدزایی و تولید دانش در کشور می‌شود.

انتهای پیام/ ع

نظر شما