شناسهٔ خبر: 30007772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه کاشان:

نگاه مسئولان نسبت به تولیدات داخلی اصلاح شود

کاشان - نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تاکید بر اصلاح کیفیت اجناس داخلی گفت: علت ترغیب خرید اجناس خارجی توسط مردم به دلیل کیفیت پایین برخی کالاهای ایرانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله عبدالنبی نمازی در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ضمن تاکید بر انجام کار و تولید نتیجه آن به بهترین صورت اظهار داشت: علت ترغیب خرید اجناس خارجی توسط مردم به دلیل کیفیت پایین برخی کالاهای ایرانی است و بر همین اساس باید نگاه مسئولان نسبت به پایین بودن کیفیت محصولات داخلی در واحدهای صنعتی و تولیدی اصلاح شود.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل صنایع کشورمان پایین بودن کیفیت محصولات داخلی است، افزود: باید در کشورهای شرق و غرب به کیفیت تولید توجه بیشتری کرده و وطن پرستی را در میان مردم ترویج می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن انتقاد از عدم بکارگیری زندگی مهارتی در میان مردم جامعه بیان داشت: لازم است مردم جامعه را به جای مدرک گرایی به مهارت آموزی سوق دهیم چرا که این امر موجب ایجاد اشتغال می شود.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه انسان بیکار مغضوب خدای متعال است، گفت: در نظام توحید کار امری مقدس، محبوب و پسندیده پیشگاه خداوند بود و بر همین اساس باید  افراد وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار داده و به تولید بپردازند.

نظر شما