شناسهٔ خبر: 30004262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمیت هلال احمر مازندران:

مازندرانی ها در کمک های داوطلبانه پیشتاز هستند

جویبار - مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مردم استان نماد مهربانی و در مسیر کمک های داوطلبانه پیشتاز هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر ، مجتبی اکبری پیش ازظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از داوطلبان هلال احمر شهرستان جویبار در سالن اجتماعات الغدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با اعلام اینکه‌ نگاه به خدمات داوطلبانه ، نگاه به انسانیت و کرامت انسانی است ، اظهارداشت: تجلیل و پاسداشت از خدمات داوطلبان هلال احمر این نکته را دربین مردم زنده خواهد کرد که مهربانی جاری است و خدمات انسان دوستانه همچنان در جامعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه هر جا که نیاز به تسکین آلام مردم و ارتقا ء کرامت انسانی است ، جمعیت هلال احمر حضور دارد، افزود: مازندران از دیر باز نماد مهربانی بوده است و به نوعی همیشه در مسیر کمک های داوطلبانه ارجح تر هستیم.

اکبری با اشاره به اینکه فعالیت های داوطلب بین همه اقشار و اصناف وجوددارد ؛افزود: استعدادمهربانی در میان همه اقشار وجود دارد و باید در شناسایی این استعدادها تلاش کنیم .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه هر چقدر از دولت و منابع دولتی فاصله و به منابع انسانی وصل شویم موفق تر خواهیم بود، اظهار داشت: این جمعیت یک سازمان مردم نهاد بوده و توانسته اقدامات خوبی در حوزه اجتماعی کشور بردارد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خدمات داوطلبان هلال احمر را در ارتقاء ظرفیت اجتماعی مهم ارزیابی کردو گفت: ظرفیت استان در حوزه داوطلبی بسیار چشمگیر است و تجمیع برگزاری برنامه در حوزه استانی در واقع به نوعی از دست دادن این ظرفیت اجتماعی در استان است.

در پایان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  از داوطلبان نمونه هلال احمر شهرستان جویبار تقدیرو تجلیل بعمل آمد.

نظر شما