شناسهٔ خبر: 30003648 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بختیاری زاده: شرایط تیم فوتبال امید برای موفقیت مهیا است

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال امید ایران گفت: شرایط تیم برای موفقیت و صعود به المپیک تقریبا مهیا است و امیدوارم شاهد افتخار آفرینی بازیکنان باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سهراب بختیاری زاده پس از تمرین امروز (یکشنبه) تیم امید در جمع خبرنگاران در خصوص بازی های دوستانه پیش روی این تیم گفت: بعد از بازی با سوریه در کیش به تهران بازخواهیم گشت و سپس راهی اردن می شویم تا یک بازی دوستانه دیگر را پشت سر بگذاریم.
وی ادامه داد: شرایط بازیکنان خوب است. دوست داریم آنها در باشگاه های خود بیشتر بازی کنند. در کنار این مساله شرایط باشگاه ها را درک می کنیم و به همین دلیل بازی های دوستانه بیشتری را برگزار می کنیم.
بختیاری زاده در رابطه با امکانات اردویی تیم امید گفت: امکانات برای هر تیمی بسیار مهم است و خوشبختانه شرایط ما بد نیست. به اعتقاد من آنچه بیشتر از امکانات اهمیت دارد همدلی است و تمام تلاش کادرفنی ایجاد همدلی بیشتر در تیم است.
وی در خصوص شرایط تیم امید سوریه گفت: آنها با تیم کامل خود به کیش می آیند. فراموش نکنید سوریه همیشه در رده پایه تیم بسیار خوبی در اختیار داشته است.
مربی تیم فوتبال امید ایران اظهار داشت: فوتبال ایران همیشه در رده پایه استعدادهای بسیار خوبی دارد اما برای موفقیت باید شرایط مهیا باشد که امیدوارم این بار شاهد برخی مشکلات نباشیم.
وی در خصوص وضعیت بازیکنان غایب گفت: بازیکنان غایب به ترکیب تیم امید اضافه خواهند شد و مشکلات ما بسیار کمتر خواهد شد.
تیم امید که خود را برای حضوری موفق در مقدماتی المپیک 2020 آماده می کند، در این رقابت ها در روزهای 2 تا هشت فروردین ماه در تهران میزبان عراق، یمن و ترکمنستان خواهد بود.
مهدی مهدی خانی بازیکن تیم فوتبال امید هم اظهار کرد: اردو تازه شروع شده اما شرایط خوب است و امیدوارم بتوانیم از نظر بدنی و فنی به آنچه می خواهیم برسیم و از این اردوها به بهترین شکل استفاده کنیم. بازی های ملی مهمی داریم و باید با آمادگی کامل راهی مسابقات شویم.
وی با اشاره به بازی های لیگ و اردوهای ملی گفت: بازی های ملی اهمیت زیادی دارند. همیشه تیم ملی در اولویت است و به این اردوها نیاز دارد. قطعا باشگاه ها هم همکاری می کنند تا بازیکنان بتوانند با خیالی آسوده در تمرینات تیم امید شرکت کنند.
او افزود: فدراسیون چند بازی تدارکاتی خوب برای تیم مهیا کرده که می تواند باعث هماهنگی بازیکنان شود. هرچقدر این بازی ها بیشتر باشد در مسابقات مقدماتی المپیک و انشالله در المپیک می توانیم بهتر کار کنیم. قرار است تیم راهی کیش شود و در آنجا با تیم المپیک سوریه بازی می کنیم. سپس یک بازی با تیم المپیک اردن داریم و سپس به اردوی قطر می رویم.
مهدی خانی همچنین گفت: امکانات اردو خیلی از اردوهای قبلی بهتر شده است و تلاش ما این است که بتوانیم با قدرت برای المپیک آماده شویم و بعد از 44 سال سهمیه بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. دغدغه ما صعود به المپیک است و بازیکنان و مربیان همدل شده ایم تا به این هدف برسیم.
بازیکن تیم فوتبال پدیده درباره وضعیت این تیم نیز گفت: پدیده امسال تیم خوبی دارد. بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم که عملکرد قابل قبولی داشته اما برای ادامه رقابت با تیم هایی که بودجه های کلان دارند نیاز به حمایت داریم. هدف ما خوشحال کردن دل مردم مشهد است و امیدوارم مسوولان نیز کمک کنند تا در نیم فصل دوم تیم مشکلی نداشته باشد.
ملی پوش فوتبال امید ایران ادامه داد: نباید در نیم فصل دوم مشکل مالی وجود داشته باشد تا با قدرت لیگ را ادامه دهیم. اکثر بازیکنان در این فصل 30 درصد قراردادهایشان را گرفته اند و برخی هم از سال قبل 50 درصد طلب دارند و امیدوارم مسوولان مشهد از تیم حمایت کنند.
ورزشی **9029**9118**2024

نظر شما