شناسهٔ خبر: 29991615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدا و سیما برای تقویت وفاق و همدلی در جامعه بکوشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: صدا و سیما باید با تولید برنامه‌های مناسب، برای تقویت وحدت، وفاق و همدلی در جامعه بکوشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری عصر امروز شنبه ۲۴ آذر ۹۷ در نشست با مشاور و دبیر شورای مطالعات راهبردی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما در شهرکرد، با اشاره به نقش موثر وحدت و همدلی در پیشبرد امور کشور تأکید کرد: رسانه ملی باید با برنامه‎سازی مناسب، برای تقویت وفاق و همدلی در جامعه، بیش از پیش تلاش کند.

وی یادآور شد: بایستی از انجام هر گونه اقدامی که منجر به تنش اجتماعی و اختلاف افکنی در جامعه می‌شود، خودداری کرد.

مشاور و دبیر شورای مطالعات راهبردی معاونت امور استان‌های رسانه ملی هم در این نشست اظهار داشت: رفع اختلافات، تقویت هم افزایی و همگرایی، و مبارزه با واگرایی، از مهم‌ترین رسالت‌های صدا و سیماست.

حجت الاسلام حسین محمدیان که بمنظور شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیما به شهرکرد سفر کرده است، برخورداری از علم، تجربه و آشنایی به امور رسانه را از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب مدیران مراکز صدا و سیما بیان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: مدیریت جدید صدا و سیمای استان با برخورداری از این شاخص ها، بتواند در تداوم موفقیت‌های رسانه‌ای اثرگذار باشد.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری فردا یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ در شهرکرد برگزار می‌شود.

در این آیین، با تقدیر از خدمات مهرداد عظیمی مدیرکل سابق، یوسف افشاری‎نیا به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ش

انتصاب مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری

نظر شما