شناسهٔ خبر: 29990277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیروزی گل گهر و تساوی مس کرمان در آخرین روز نیم فصل

در ادامه رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم گل گهر عصر امروز ، مهمان خود تیم اکسین البرز را با شکست بدرقه کرد، مس کرمان در تهران از شکست مساوی ساخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در دیداری که در چارچوب رقابتهای هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در زمین چمن ورزشگاه امام علی سیرجان برگزار شد گل گهر یک بر صفر تیم اکسین البرز را شکست داد. این دیدار تا دقیقه 83 بدون گل درجریان بود که در این دقیقه حسام پورهاشم گل پیروزی بخش تیم میزبان را وارد دروازه اکسین کرد.با این نتیجه گل گهر جمع امتیازات خود را به 30 رساند و در رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت. صنعت مس کرمان دیگر تیم کرمانی حاضر در لیگ دسته اول ، امروز در تهران میهمان تیم بادران بود که این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. دراین دیدار  مجتبی محبوب مجاز در دقیقه 7 بادران را پیش انداخت و مهدی تیکدری در دقیقه 88 بازی را به تساوی کشاند تا مس کرمان به یک امتیاز باارزش دست یابد.مس کرمان با این نتیجه 28 امتیازی شد و با یک پله صعود رده سوم جدول را به خود اختصاص داد.
صنعت مس رفسنجان که این هفته بازی نداشت به علت برد خونه به خونه مقابل کارون اروند خرمشهر ، یک پله سقوط کرد و به رده پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ رسید تا خطر را بیش از پیش احساس کند. این تیم خوش نام و باسابقه ، باید برای نیم فصل دوم ، تدبیری اساسی بیندیشد که بتواند انتظارات به حق هواداران فوتبال در رفسنجان را پاسخگو باشد. 

در ادامه تصاویری از بازی امروز گل گهر سیرجان و مصاحبه سرمربی این تیم را ملاحظه بفرمایید :

<div id="video-display-embed-code_2949367" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2303071/2949367?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما