شناسهٔ خبر: 29985632 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رکورد زنی دانشگاه‌ها در برگزاری جشنواره‌های رویش دانشگاهی

‌‌‌‌‌‌‌در روزهای پایانی مرحله دانشگاهی جشنواره رویش، ۶۵ جشنواره برگزار می‌شود که این هفته را می‌توان پرکارترین هفته رویش‌های دانشگاهی نام برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جشنواره‌های رویش دانشگاهی به‌عنوان عرصه بروز خلاقیت‌ها، استعدادها، توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی رکن اصلی جشنواره ملی رویش محسوب شده و سهم بسزایی در برگزاری هر چه‌بهتر آن خواهد داشت. در سال جاری شاهد اقبال دانشگاه‌ها در برگزاری جشنواره‌های رویش دانشگاهی و همچنین در ستاد وزارت علوم و دانشگاه‌ها موردتوجه جدی قرار گرفتند.

هفتمین جشنواره ملی رویش هم‌زمان با بیستمین سال تأسیس کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. از ویژگی‌های شاخص این دوره می‌توان به برگزاری جشنواره‌های رویش دانشگاهی با شور و استقبال بی‌نظیر اشاره کرد؛ این در حالی است که در بازه زمانی نیمه آبان تا پایان آذر ۹۷ امسال، بیش از ۶۰ جشنواره رویش دانشگاهی برگزارشده یا در حال برگزاری است و بی‌تردید برای رقم زدن رویشی نو و تحقق اهداف جشنواره، برگزاری شایسته رویش‌های دانشگاهی گامی مهم به شمار می‌آید.

در جشنواره‌های دانشگاهی کانون‌های فرهنگی در چهار محور اصلی فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی، فعالیت‌های شاخص و برگزیده خود را به نمایش می‌گذارند همچنین امکان حضور و رقابت دستاوردهای فردی و گروهی در بخش‌های هنرهای تجسمی، صنایع‌دستی، ادبی، عکس، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، موسیقی، تئاتر و فیلم از ویژگی‌های این جشنواره است. برگزیده‌های هر دانشگاه پس از ارزیابی و داوری در هفتمین جشنواره ملی رویش حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/4084/ 4107/پ

نظر شما