شناسهٔ خبر: 29983559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در 10 محله از شهرستان‌های آسیب خیز و پنج محله حاشیه نشین؛

اجرای 15 دوره پیشگیری از خشونت در محلات استان اصفهان

15 دوره محله محور جهت پیشگیری از خشونت در 10 محله از شهرستان های آسیب خیز استان و پنج محله حاشیه نشین، در معرض آسیب و با آسیب فراوان شهر اصفهان برگزار می‌شود که طی سه ماه توسط مربیان دوره دیده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اجرا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، افزایش خشونت در جامعه زمینه ساز بسیاری از خشونت های خانگی و گسترش و تزریق آن به جامعه بوده و برنامه ریزی، پیش بینی و تلاش برای کنترل و کاهش خشم راهکار موثری برای مقابله با این پدیده و تبعات ناشی از آن است.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان به عنوان یکی از متولیان پیشگیری از جرم همواره به دنبال ایجاد راه های نوین و جدید برای کاهش جرائم بوده و با تأکید بر ارائه راهکارهایی برای کاهش خشونت به ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان اقدام به برگزاری دوره های کنترل خشم در سطح استان کرده است.

این دوره ها در 15 دوره آموزشی شامل جلسات 8 ساعته در 15 نقطه آسیب خیز شهری و استانی به ویژه مناطق حاشیه نشین برگزار می‌شود و برگزاری این دوره اقدام موثری جهت یادآوری صبر، آرامش، توکل به خداوند، تلاش، علاقه و توجه بیشتر به خانواده در بحران های اقتصادی، عاطفی و خانوادگی است که از خسارت های عاطفی و اجتماعی بسیاری جلوگیری می کند.

این دوره ها ویژه خانواده ها و معمولا با حضور یکی از افراد خانواده همراه است که در آن راهکارها و گام های موثری برای کاهش و پیشگیری از خشونت آموزش داده می شود.

دوره های محله محور پیشگیری از خشونت در 10 محله از شهرستان های آسیب خیز استان و پنج محله حاشیه نشین، در معرض آسیب و با آسیب فراوان شهر اصفهان انتخاب شد که طی سه ماه توسط مربیان دوره دیده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اجرا شد.

الف/ 2

 

نظر شما