شناسهٔ خبر: 29965469 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آخرين مهلت ثبت نام درخواست کارت سوخت المثني اعلام شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران اعلام کرد که مالکان خودرو و موتورسيکلت تا شنبه (24 آذرماه) مهلت دارند نسبت به ثبت درخواست کارت سوخت المثني خود اقدام کنند.

به گزارش روز جمعه ايرنا، افراد مي توانند با مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشاني www.mob.gov.ir، نرم افزار خدمات دولت همراه و کد دستوري #4* و يا دفاتر پليس + 10اقدام به درخواست براي صدور کارت سوخت المثني خود کنند.
در ماه هاي اخير به علت افزايش نرخ دلار، اختلاف قيمت انواع سوخت در ايران و کشورهاي همسايه به شدت افزايش يافته که اين موضوع باعث رونق دوباره قاچاق شده است و همين امر دولت را بر آن داشته استفاده از کارت هاي سوخت را بار ديگر احيا کند.
«زيبا اسماعيلي» سخنگوي شرکت ملي پالايش و پخش فراورده هاي نفتي دوشنبه گذشته به ايرنا گفته که تاکنون بيش از يک ميليون و 100 هزار نفر براي دريافت کارت سوخت المثني ثبت نام کرده اند.
به گفته وي، تاکنون 200 هزار کارت سوخت مهاجر که روانه استان هاي مرزي شده اند، سوزانده و باطل شده اند. اين کارت سوخت ها از استان هاي مختلف روانه استان هاي مرزي شده و در فرايند قاچاق سوخت مورد استفاده قرار مي گيرد.
اقتصام**9132**9129
انتهاي پيام /*

نظر شما