شناسهٔ خبر: 29956367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گلستان|بیش از ۳۰ دوره کاربردی تربیت مربی قرآن در کشور برگزار شد‌

R41471/P1377/S6,70/CT11

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول کشور گفت : این موسسه تاکنون بیش از ۳۰ دوره کاربردی تربیت مربی با حضور بیش از هزار نفر در کشور برگزار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، حجت الاسلام سید ابوالفضل حکیمی عصر امروز در مراسم افتتاح موسسه فرهنگی  کریمه آل رسول این شهرستان اظهارداشت: این موسسه از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون دفتر مرکزی آن در قم است.

وی افزود: این موسسه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و توسعه سبک زندگی دینی در میان اقشار مختلف مردم، بهره‌مندی از اساتید ممتاز کشوری و بین‌المللی و پرورش مربیان متعهد و متخصص راه‌اندازی شده است.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن عترت کریمه آل رسول کشور اظهارداشت: در حال حاضر این موسسه 20 شعبه در کشور و 14 شعبه در استان گلستان دارد. بیشترین شعبات این موسسه فرهنگی در استان گلستان است.این موسسه کلاس های آموزشی حفظ،ترتیل،قرائت، روخوانی،  تفسیر و غیره را برای سطوح مختلف خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان دختر و پسر بدون محدودیت سنی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: گسترش واحدهای موسسه کریمه و برگزاری دوره‌های تربیت مربی و آموزش عمومی در شهرها و روستاها، تدوین منابع آموزشی و تالیف کتاب‌های جدیدتر، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و محصولات قرآنی و برگزاری کارگاه تربیت محقق، تربیت داور دوره‌های معارف نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و تفسیر قرآن از اهداف و برنامه‌های این موسسه است.

حجت الاسلام حکیمی با اشاره به افتتاح دفتر این موسسه در گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مکان این موسسه یک واحد مسکونی موقوفه مرحوم حاج رحیم حق‌پرست است که به مساحت 330 مترمربع در 2 طبقه اهدا کردند. وی از جانبازان 70 درصد 8 سال دفاع مقدس بود.

وی اضافه کرد: موسسه فرهنگی کریمه آل رسول نیاز مبرم به همکاری خیرین و دلسوزان قرآنی برای گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت مربی متخصص دارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما