شناسهٔ خبر: 29955674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

از ضربات آزاد تماشایی مسی تا گل ثانیه های آخر ساپونارا؛ ده گل برتر فوتبال اروپا (هفته دوم دسامبر 2018)

مهدی جوانی

زیباترین گل هفته گذشته لیگ های معتبر اروپا کدام بود؟

صاحب‌خبر -

طرفداری- در این ورژن از برترین گل های هفته، به مرور هفته های پانزدهم و شانزدهم لیگ انگلیس، چهاردهم آلمان و پانزدهم ایتالیا و اسپانیا پرداخته ایم. از جمله جالب توجه ترین اتفاقات انگلیس در دو هفته پیروزی وولوز مقابل چلسی، اولین شکست فصل سیتی مقابل چلسی و هت تریک محمد صلاح برابر بورنموث بود. در ایتالیا کالیاری، فیورنتینا و سمپدوریا کامبک های شیرینی مقابل حریفانش به ثبت رساندند و در آلمان دورتموند در دربی روهر، شالکه را از پیش رو برداشت تا به روزهای خوب خودش ادامه دهد. در نهایت در اسپانیا هم در یکی از پرگل ترین بازی ها، ایبار و لوانته به تساوی 4 به 4 رسیدند و در هفته پیروزی خفیف رئال مادرید، بارسلونا با درخشش لیونل مسی، حریف همشهری، اسپانیول را با 4 گل در هم کوبید

به گل های برتر هفته که برسیم، تگ گل قیچی برگردان توریرا برابر هادرزفیلد، گل های مسی و دمبله برابر اسپانیول و گل تماشایی اشلی یانگ برابر فولام، از جمله زیباترین گل های به ثمر رسیده بودند، اما در نهایت گل دقیقه 99 ساپونارا مقابل لاتزیو که باعث بازگشت به بازی به یادماندنی سمپدوریا و حاشیه های جالبی هم شد، به عنوان بهترین گل هفته انتخاب شد تا سهم سری آ از انتخاب های طرفداری، به 5 برسد. 

ریکاردو ساپونارا - سمپدوریا - Sampdoria - Ricardo Saponara

شرح گرافیکی گل منتخب هفته به انتخاب طرفداری (ساپونارا به لاتزیو)

همچنین سایر آمار و ارقام گل های به ثمر رسیده در 4 لیگ معتبر اروپا و خلاصه این آمار طی هفته گذشته را به شرح زیر مشاهده می کنید:

نظر شما