شناسهٔ خبر: 29952954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از دانش آموزان برتر توسط بنیاد مستضعفان در گرمی

خبرگزاری صداوسیما

دانش آموزان و مربیان برتر علمی توسط بنیاد مستضعفان در گرمی تجلیل می شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرماندارگرمی با اعلام این خبر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اجرای طرح پیشرفت و آبادانی منطقه ای بنیاد مستضعفان درگرمی گفت: در گام نخست اجرای این طرح ، ساماندهی و تجهیز 10 باب مدرسه به اضافه 2 مدرسه دانش آموزان استثنایی در گرمی بعنوان هشتمین شهرکم برخوردارکشور به اجرا درمی آید.
امامی افزود: در راستای توسعه عدالت، رفع محرومیت آموزشی و ارتقا سطح علمی مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته شهرستان گرمی ، تفاهم نامه‌ای میان بنیاد علوی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با موضوع تجهیز و ساماندهی کلاسهای درسی منعقد شده است.
نعمت زاده مدیر ملی طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان گرمی هم افزود: طبق تفاهم نامه مشترک  بنياد علوي و آموزش و پرورش ، کار جمع آوري اطلاعات مربوط به دانش آموزان و فرهنگيان برتر در دستور کار قرار گرفته است و در آینده مراسم تجليل از دانش آموزان و مربیان برتر هر سه مقطع تحصيلي با حضور مسئولين بنياد مستضعفان در گرمی برگزار شود.
نعمت زاده با اشاره به اينکه در طرح محروميت زدايي شهرستان گرمی، بنياد علوي نگاه ويژه اي به آموزش وپرورش دارد گفت: وضعيت شاداب سازي فضاهاي آموزشي گرمی در دستورکار این بنیاد قرار گرفته است .

نظر شما