شناسهٔ خبر: 29950991 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نگراني روسيه از ادامه جنايات رژيم صهيونيستي در کرانه باختري

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - وزارت خارجه روسيه، از ادامه جنايات نظاميان صهيونيستي عليه فلسطيني ها در رام الله کرانه باختري رود اردن ابراز نگراني کرد.
به گزارش روز پنجشنبه پارس‌تودي؛ وزارت امور خارجه روسيه با انتشار بيانيه اي از جنايات ارتش ز در رام الله ابراز نگراني کرد.
در بيانيه وزارت امورخارجه روسيه آمده است، مخاطرات حملات نظاميان صهيونيست ضد جان غير نظاميان و امنيت دفاتر و نيروهاي خارجي مستقر در رام الله بوده است.
نظاميان رژيم صهيونيستي، روز سه شنبه به منطقه «المصايف» در رام الله مرکز کرانه باختري رود اردن حمله کردند، که درنتيجه 20 فلسطيني زخمي و شماري نيز بازداشت شدند.
نظاميان رژيم صهيونيستي، همچنين در ادامه جنايات خود با يورش به مسجد «قبه الصخره» در بيت المقدس، چهار فلسطيني را به ضربه گلوله زخمي کردند.
نظاميان رژيم صهيونيستي هر روز به بهانه مختلف، با حمله به مناطق مختلف سرزمين هاي اشغالي مردم فلسطين را به شهادت مي رسانند و يا مجروح و بازداشت مي کنند.
در سال جاري (2018) اقدامات هتاکانه شهرک‌نشينان عليه مسجدالاقصي تشديد شده و اين مکان مقدس به جولانگاه نظاميان و شهرک‌‌نشينان صهيونيست براي از بين بردن هويت اسلامي و مسيحي بيت المقدس و جايگزين کردن آن با نمادهاي صهيونيسم، تبديل شده است. 138/112
بيشتربخوانيد:
يورش صهيونيست‌ها به کرانه باختري رود اردن
تحولات فلسطين؛ از يورش صهيونيست‌ها به کرانه‌‎باختري تا حمله به مسجدالاقصي
يورش صهيونيست‌ها به کرانه باختري رود اردن
کليدواژه روسيه

نظر شما