شناسهٔ خبر: 29950943 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

باشگاه ردینگ نگران غیبت دوباره عزت اللهی این بار به خاطر جام ملت های آسیا

سایت باشگاه ردینگ اشاره کرد که شاید حضور سعید عزت اللهی در جام ملت های آسیا مدت دوری این بازیکن از مسابقات این تیم باشگاهی را بیشتر کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت باشگاه ردیگ انگلستان با اشاره به وضعیت سعید عزت اللهی نوشت: بازیکن خط هافبک تیم ملی ایران که از باشگاه روستوف با قراردادی بلند مدت به پیوسته است در فهرست 35 نفره تیم ملی ایران برای جام ملت های آسیا قرار دارد.

قرار است کارلوس کی روش روز شنبه(فردا) اسامی 23 بازیکن مد نظر و نهایی خود را برای حضور در جام ملت های آسیا اعلام کند اگر چه عزت اللهی به دلیل مصدومیت که با آن مواجه شده است در اردوی قبلی کشورش حضور نداشت.

این سایت در ادامه نوشت: عزت اللهی که در بین 9 هافبک تیم ملی ایران قرار دارد تنها 4 بار در این فصل برای ردینگ به میان رفته است اگر چه عملکرد خوبی در این مسابقات داشته است. عزت اللهی در پایان این ماه می تواند به میادین برگردد اما حضور او در تیم ملی ایران غیبت وی را در مسابقات ردینگ طولانی تر خواهد کرد.

جام ملت های آسیا به میزبانی امارات از پنجم ژانویه تا اولیه فوریه برگزار می شود و تیم ردینگ در این مدت  7 بازی خواهد داشت  که ۶ مسابقه  و یک دیدار در جام حذفی در این مدت برگزار می کند. به این ترتیب عزت اللهی ممکن است هفت مسابقه تیم ردینگ را در این مدت از دست بدهد که البته این موضوع بستگی به ی آسیاصعود ایران در جام ملت ها و صعود به مراحل بالاتر دارد. 

انتهای پیام/ا

 

نظر شما