شناسهٔ خبر: 29950370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دانشجویان بسیجی اردبیل با شعار من انقلابی ام تجمع کردند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دانشجویان انقلابی باید با ارزیابی ۴۰ سالگی و آگاهی از موفقیت ها و ناکامی های آن بر موفقیت های انقلاب اسلامی بیفزایند و خلع های آن را شناسایی و برطرف نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی که با حضور بیش از 600 نفر از دانشجویان بسیجی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی که با شعار من انقلابی ام در مهدیه اردبیل برگزار شد؛ اظهارداشت: ضرورت آسیب شناسی انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی توسط دانشجویان انقلابی و نخبه از مهم ترین مقوله این جشن بزرگ در ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجویی و دانش آموزی در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان رزمنده در دوران هشت سال دفاع مقدس خالصانه و با روحیه انقلابیگری خود از آرمان ها و خاک وطن به خوبی دفاع کردند بدون آنکه توقعی از این انقلاب داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم دشمنان برای رسیدن به اهداف بلند پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه چینی کنند و باید با الگو گرفتن از شهدای والامقام همچون شهید دکتر چمران برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

بابازاده گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و مکتب عاشورا به اینجا رسیده است و امروز چهل سالگی این انقلاب اسلامی را که تا زمان عصر ظهور هم ادامه خواهد داشت بر همین پایه و اساس حرکت می کند.

انتهای پیام/ح

تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی در اردبیل

برچسب‌ها:

نظر شما