شناسهٔ خبر: 29950134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار قزوین:

حضور بانوان در جامعه موجب شکل گیری نظام اجتماعی صحیح خواهد بود

قزوین- استاندار قزوین گفت: حضور موثر بانوان در جامعه موجب شکل گیری نظام اجتماعی صحیح خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در جلسه معارفه مدیران کل بانوان و خانواده و بازرسی و عملکرد استانداری قزوین اظهار کرد: زنان جامعه امروز از نظر سطح تحصیلات و تجربه کاری در رده خوبی قرار گرفته اند و خوشبختانه شاهد علمکرد مثبت این افراد در مشاغل مختلف هستیم.

وی بیان کرد: عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی امروز از وجود بانوان فعال، با انگیزه و با تجربه بهره برده است و خوشحالیم که تصدی های مدیریتی استان نیز به این بانوان سپرده می شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: تجربه بنده در سالیان گذشته از فعالیت و تصدی مشاغل مدیریتی بانوان تجربه مثبتی بوده است و جدیت در اجرای امور، پیگیری و تصمیم گیری درست از مهم ترین ویژگی های بانوان فعال در استان قزوین بوده است.

زاهدی گفت: امروز تمام عرصه ها به اهمیت وجود بانوان و تاثیر شگفت انگیز آنها در برنامه ریزی درست و هدفمند پی برده اند و امروز به موازات رشد بانوان در عرصه های مدیریتی شاهد شکوفایی آنان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز هستیم.

وی همچنین بیان کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که در حوزه بانوان وجود دارد مسئله نگاه جنسیتی است که باید در حذف آن تلاش کرد و به این باور دامن زد که زنان نیز میتوانند در کنار مردان در عرصه های تحت وظیفه خود بهترین کارآیی را ارائه کنند.

استاندار قزوین با آرزوی موفقیت برای معصومه مرادیان و صدیقه ربیعی گفت: هر دوی این بزرگواران در مشاغل قبلی خود توانستند کارنامه درخشانی به یادگار بگذارند و امروز انتصاب این افراد در مشاغل جدید می تواند راه گشایی برای پیشرفت در این عرصه ها باشد.

زاهدی گفت: همواره یکی از دغدغه های من در مدیریت استان انتصاب به جا و به دور از سلیقه شخصی بوده است و با وجود همه سختی هایی که در این راه وجود دارد تلاش کردیم تا بهترین انتخاب ها برای مشاغل در استان صورت گیرد تا شاهد نتایجی روشن و قابل دفاع در استان باشیم.

نظر شما