شناسهٔ خبر: 29949441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس تأکید کرد:

تجهیزات پلیس به روزرسانی شود

رحیمی با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی گفت: هر روز به راه ها و سیستم حمل و نقل افزوده می شود که سبب افزایش تلاش نیروی انتظامی می شود، بنابراین باید امکانات پلیس به روز و از تلاش آنها تقدیر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی» امروز (پنجشنبه ۲۲ آذر) در مراسم انتظامی ترافیکی با اشاره به چهل سالگی انقلاب، گفت: این انقلاب خود را خادم ملت و ملک می داند و تمام تلاش خود را در راستای خدمت به مردم شریف می کند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به پهناوری استان بیان کرد: هر روز به راه ها و سیستم حمل و نقل افزوده می شود که سبب افزایش تلاش نیروی انتظامی می شود، بنابراین باید امکانات پلیس به روز و از تلاش آنها تقدیر شود.

 

وی با اشاره به ایثار نیروهای انتظامی تصریح کرد: به ویژه در زمستان که رفت و آمد زیاد می شود کارکنان نیروی انتظامی با تلاش امنیت و اطمینان را به مردم هدیه می دهند.

 

رحیمی افزود: امید است با برنامه ریزی نیروهای انتظامی و پلیس راه و سایر دستگاه های خدماتی خدمات مطلوب تری به مردم ارائه شود چرا که فارس حلقه اتصال بین دیگر استان ها است و همین سبب حوادث زیادی شده که با اقدامات می توان این مخاطرات را کاهش و توسعه و آسودگی را افزایش داد.

نظر شما