شناسهٔ خبر: 29943749 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در هشت ماه اول امسال؛ بانک صادرات ايران ٨٦ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - بانک صادرات ايران در هشت ماه نخست سال ٩٧ با پرداخت ١٣ هزار ميليارد ريال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهيه جهيزيه، ٨٦ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد.
بانک صادرات ايران در هشت ماه نخست سال ٩٧ با پرداخت ١٣ هزار ميليارد ريال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهيه جهيزيه، ٨٦ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد.
به گزارش شارا به نقل از بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور حمايت از ازدواج جوانان، از ابتداي سال ٩٧ تا پايان آبان‌ماه سال جاري با تخصيص ١٣ هزار ميليارد ريال، شرايط ازدواج ٨٥ هزار و ٨٣٢ نفر را تسهيل کرده است.
بنابراين گزارش، خدمات حمايتي بانک صادرات ايران براي کمک به تأمين مالي نيازهاي بخش‌هاي مختلف جامعه در هشت ‌ماه نخست امسال، منجر به پرداخت ٣٧ هزار ميليارد ريال در قالب انواع وام‌هاي قرض الحسنه شده که در اين ميان ٣٦ درصد ارزش ريالي آن به لحاظ اهميت به وام ازدواج و تهيه جهيزيه اختصاص يافته است.
علاوه بر اين، بيش از ١٠ هزار ميليارد ريال نيز براي تأمين مالي نيازهاي ضروري از جمله درمان و بيماري‌ها و همچنين تأمين بخشي از وام‌هاي ضروري صندوق بازنشستگان کشوري هزينه شده است.
در اين مدت، وام‌هاي قرض‌الحسنه اعطايي در بخش مسکن نيز از ٦ هزار ميليارد ريال فراتر رفته که اغلب در چهار بخش تسهيلات مسکن اقشار ويژه (خانواده شهدا، جانبازان و ايثارگران)، احداث حمام روستايي، بافت فرسوده و بهسازي و نوسازي مسکن روستايي در نقاط مختلف کشور پرداخت شده است.
بانک صادرات ايران در راستاي عمل به مسئوليت‌هاي اجتماعي خود و کمک به تأمين هزينه‌هاي مالي در بخش‌هاي مختلف جامعه همواره پيشتاز بوده و در اين راستا ٢٣٠٠ شعبه داخلي در سراسر کشور آماده ارائه انواع خدمات مالي و بانکي به هموطنان است.

نظر شما