شناسهٔ خبر: 29943664 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یانگ بویز 2-1 یوونتوس؛ زمین‌گیر شدن بانوی پیر در قلعه پسران جوان؛ هفته افتضاح ایتالیایی‌ها تکمیل شد

محمد رضایی

هر 4 نماینده ایتالیا در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماندند؛ با این حال تیم الگری با توجه به شکست منچستریونایتد مقابل والنسیا، به عنوان صدرنشین به دور بعدی رفت. در شبی که رونالدو ناکام بزرگ بازی بود و هرچه زد به در بسته خورد، یانگ بویز به اولین برد تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در یکی از بازی های هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس میهمان یانگ بویز بود:

مشخصات بازی

  • چهارشنبه، 21 آذر 1397 (12 دسامبر 2018)
  • ساعت 23:30 به وقت ایران
  • ورزشگاه وانكدورف برن
  • داور: توبیاس اشتیلر (آلمان)
  • گلزنان بازی: گیومه هورائو (پنالتی-دقیقه 30) و (دقیقه 68) برای یانگ بویز - پائولو دیبالا (دقیقه 80) برای یوونتوس

ترکیب ابتدایی دو تیم

شرح بازی

نیمه اول: دقایق ابتدایی بازی متعادل دنبال شد تا اینکه یوونتوس در دقیقه 12 توسط رونالدو، یک فرصت ایده آل را از دست داد. در دقیقه 14 بازهم رونالدو در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما شوت او از زاویه مخالف به بیرون رفت. در دقیقه 24، ستاره پرتغالی یوونتوس برای سومین بار هم ناکام ماند و در مقابل دروازه، به شکل ناباورانه ای توپ را به بیرون زد. در ادامه با مصدومیت کوادرادو، الکس ساندرو به زمین آمد اما او بلافاصله در دقیقه 28 مرتکب خطای پنالتی شد تا یانگ بویز در اولین فرصت جدی خود با هورائو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 30 گلزنی کند. در 15 دقیقه پایانی، مهم ترین موقعیت های یوونتوس، شوت بونوچی و همچنین رونالدو بود که توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.


نیمه دوم: در همان دقیقه نخست نیمه دوم، ضربه آزاد یوونتوس توسط پیانیچ با اشتباه مدافعان یانگ بویز به تیرک دروازه برخورد کرد. در ادامه توپ و میدان در اختیار شاگردان الگری بود اما این بازیکنان میزبان بودند که روز ضدحملات با هورائو خطرناک ظاهر شدند. سرانجام روی یکی از این ضدحملات، هورائو در دقیقه 68 دروازه یوونتوس را برای بار دوم باز کرد. در 20 دقیقه پایانی حملات یوونتوس شدت پیدا کرد. داگلاس کوستا چند موقعیت خوب را هدر داد تا اینکه سرانجام دیبالا در دقیقه 80 تک گل یوونتوس را به ثمر رساند. در ثانیه های پایانی، ضربه سر رونالدو به تیرک دروازه برخورد کرد. در آخرین موقعیت بازی، دیبالا به گل رسید اما چون رونالدو در موقعیت آفساید، دید دروازه بان را محدود کرده بود، داور این گل را مردود اعلام کرد.

شرح گل ها

یانگ بویز 1-0 یوونتوس؛ گیومه هورائو (پنالتی-دقیقه 30): پاس در عرض خطرناک کوستا در محوطه جریمه خودی، با مهار توپ بد ساندرو که به جای کوادرادو به زمین آمده بود، همراه شد. در موقعیتی مشکوک، بازیکن میزبان پس از برخورد با ساندرو روی زمین افتاد تا یانگ بویز صاحب ضربه پنالتی شود؛ هورائو گل او خود را به ثمر رساند.

یانگ بویز 2-0 یوونتوس؛ گیومه هورائو (دقیقه 68): روی یک ضدحمله، با تعلل مدافعان یوونتوس، هورائو از پشت محوطه جریمه با شوتی دقیق و زیبا دروازه شزنی را باز کرد.

یانگ بویز 2-1 یوونتوس؛ پائولو دیبالا (دقیقه 80): حرکت انفرادی داگلاس کوستا با پاس رو به بیرون و تک ضرب رونالدو برای دیبالا همراه شد. مهاجم آرژانتینی بانوی پیر با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه، دروازه وولفی را باز کرد.

خلاصه بازی

 

نظر شما