شناسهٔ خبر: 29936720 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فوتی های ناشی از سوانح جاده ای زنجان 32 درصد افزایش یافت

زنجان – ایرنا - رئیس پلیس راه استان زنجان اعلام کرد: در هشت ماه سالجاری میزان فوتی های ناشی از سوانج جاده ای در این استان 32 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ عباس مظفری روز چهارشنبه در نشست خبری مدیرکل راه و شهرسازی افزود: طی هشت ماهه گذشته از سالجاری تعداد مصدومان جاده های استان زنجان 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
وی اظهار داشت: در تصادف های جاده ای تعارف نداریم و هر ارگانی که عامل این مهم شناخته شود ثبت و اعلام می شود که 85 درصد از علل سوانح انسانی است.
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه نسبت به دیگر استان ها در اعمال جریمه در ردیف بیست هشتم قرار داریم، تاکید کرد: برخورد جدی پلیس موجب کاهش تخلفات می شود و از تخلف های حادثه ساز به هیچ وجه چشم پوشی نمی کنیم.
وی ادامه داد: از 22 آذر تا 22 اسفند امسال طرح زمستانی پلیس راه با همکاری دیگر دستگاه های امداد رسان آغاز می شود.
رئیس پلیس راه استان زنجان خاطرنشان کرد: در این زمان های بیان شده این پلیس در 47 نقطه کوهستانی استان به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات مستقر می شود.
به گزارش ایرنا، رانندگان و مسافران در جاده ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف راهنمایی و رانندگی مورد را با شماره های 110 و 120 برای بررسی موضوع اطلاع دهند.
9505/8068

نظر شما