شناسهٔ خبر: 29930920 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خوشحالی دورتموندی‌ها از صدرنشینی در گروه A

لوسین فاور سرمربی دورتموند بعد از پیروزی 2-0 شاگردانش مقابل موناکو و صعود به عنوان تیم اول گروه A به تمجید از تیم خود پرداخت و آنها را شایسته‌ی پیروزی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و کادر فنی بوروسیا دورتموند بعد از پیروزی 2-0 زردپوشان آلمانی مقابل موناکو در زمین تیم فرانسوی از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند چرا که با این پیروزی که با دو گل رافائل گوریرو بدست آمد موفق شدند به عنوان تیم اول گروه A و جلوتر از اتلتیکو مادرید به مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند.

 

 

لوسین فاور سرمربی موفق دورتموند نسبت به پیروزی روز شنبه‌ی تیمش مقابل شالکه در دربی شمال آلمان 9 تغییر در ترکیب دورتموند اعمال کرده بود. فاور بعد از پایان بازی و صعود تیمش در کنفرانس مطبوعاتی بازی که در موناکو برگزار شد گفت:" امشب یک شب فوق‌العاده و بی عیب و نقص بود و رویهم‌رفته ما با شایستگی در این بازی به پیروزی رسیدیم".

 

 

 

از سوی دیگر تیری آنری سرمربی موناکو که می‌دانست این بازی برای تیمش تشریفاتی است و موناکو به عنوان قعرنشین جدول گروه با لیگ قهرمانان خداحافظی خواهد کرد در این بازی به چهار بازیکن جوان فرصت بازی داده بود. آنری در پایان بازی گفت:" دورتموند تیم خیلی قوی‌ای بود. ولی ما این بازی را خیلی زود فراموش می‌کنیم و برای بازی با لیون آماده می‌شویم".

 

 

ماریو گوتزه ستاره‌ی آلمانی دورتموند که در این بازی بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود هم در پایان بازی گفت:" اگر به بازی نگاه کنید و ببینید ما چطور بازی را در کنترل داشتیم و مالکیت توپ فقط در دستان ما بود خواهید دید که با شایستگی موناکو را شکست دادیم. اول شدن در گروه شیرینی این برد را دو چندان کرده است. وضعیت ما در حال حاضر کاملاً مثبت است".

 

 

 

مارسل اشملزر مدافع دورتموند هم در انتهای بازی گفت:" از اینکه توانستیم به عنوان تیم اول به مرحله‌ی حذفی صعود کنیم خیلی خوشحالیم. ما در نیمه‌ی دوم پایمان را کمی از روی گاز برداشتیم و همین به موناکو فرصت داد تا به بازی برگردد. این برای ما کمی مشکل ساز شد ولی خوشبختانه توانستیم گل دوم را هم بزنیم و کار را تمام کنیم".

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما