شناسهٔ خبر: 29928008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار لرستان:

اجرای بیش از ۲هزار و ۳۱۰ بازرسی از بازارهای لرستان

خادمی، با اشاره به تلاش های گسترده مسئولان برای تنظیم بازار، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۳۱۰ مورد بازرسی از بازارهای استان به عمل آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید موسی خادمی، شامگاه(20 آذر) در ستاد تنظیم بازار، افزود: وضعیت قیمیت ها و التهاب اقتصادی تنها مختص به استان نبوده است بلکه مشکلی برای کشور بوده است.

 

استاندار لرستان، با اشاره به برگزاری مستمر جلسات تنظیم بازار استان، بیان کرد: تاکنون بیش از دو هزار و 302 مورد بازرسی از بازارهای استان به عمل آمده است.

 

وی با تاکید بر ضرورت تقویت طرح نظارت بر بازار استان، افزود: بازار استان بازار رها شده ای نیست و طبق برنامه ریزی های به عمل آمده برنامه های موثری در دست اقدام است.

 

خادمی، اظهارداشت: اجرای برنامه های مستمر برای نظارت بر بازار و برخورد قاطع با موارد گرانفروشی و کم فروشی بستر جلوگیری از آسیب  به جامعه و مردم است.

 

وی افزود: در ماه های اخیر با همکاری اصناف و فروشگاه های بزرگ مشکلات بازار در عرضه اقلام اساسی مرتفع شده است.

 

خادمی، با بیان اینکه به حمدالله امروز بازار کشور به  ثبات رسیده است، ادامه داد: در سطح استان تلاش های زیادی جهت تنظیم بازار شده است که از طریق رسانه آمار مربوطه اعلام می شود.

 

وی در ادامه همچنین با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، افزود: در این راستا انتظار می رود دستگاه های اجرایی مشارکت بیشتری داشته باشند.

 

 استاندار لرستان، با اشاره به اهمیت تقویت کیفیت تولیدات داخلی، اظهارکرد: طرفی تقویت اقتصاد استان و تولیدکنندگان داخلی امری منطقی است.
 

نظر شما