شناسهٔ خبر: 29925740 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاهش ۱۵درصدی قیمت لوازم خانگی از شنبه آینده

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت لوازم خانگی از روز شنبه خبر داد.

صاحب‌خبر -

کاهش ۱۵درصدی قیمت لوازم خانگی از شنبه آیندهمحمد طحان‌پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کاهش قیمت لوازم خانگی، گفت: قیمت لوازم خانگی از روز شنبه کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه رکود می‌تواند تولید را انباشته کند، تصریح کرد: با توجه به آنکه مشکل نقدینگی در بازار وجود دارد، به همین دلیل توان خرید مردم کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: پای خدمات پس از فروش تولیدات ایرانی می‌لنگد 

طحان پور، با بیان اینکه مردم به خرید لوازم خانگی دست دوم روی آورده‌اند، گفت: کاهش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصدی سه برند داخلی اسنوا، دوو و بوتان از روز شنبه آغاز خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، با اشاره به اینکه برند خارجی بکو و بوش، قیمت اجناس لوازم خانگی خود را کاهش داده‌اند بیان کرد: شرایط فروش اعتباری توسط کارخانه‌ها برای فعالان بازار لوازم خانگی فراهم آمده است.

طحان پور در پایان از مردم درخواست می‌کنیم؛ لوازم خانگی مورد نیاز خود را از هر فروشگاه و مغازه‌ای تأمین نکنند و حتما قبل از خرید پروانه آن‌ را چک کنند و  قبل از خرید، لیست قیمت رسمی و شرکتی را با سربرگ، مهر و امضای رسمی از فروشنده درخواست کنند.

انتهای پیام/

شرایط فروش اعتباری توسط کارخانه‌ها برای فعالان بازار لوازم خانگی فراهم شده است

نظر شما