شناسهٔ خبر: 29922692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورزش کارگری زنجان در 26 رشته فعال است

زنجان - ایرنا - رئیس هیات ورزش کارگری استان زنجان گفت: مردان و زنان زنجانی در 26 رشته مختلف ورزشی زیر نظر این هیات فعالیت می کنند.

صاحب‌خبر -

عزیزالله طبیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانوان در رشته های دو و میدانی، والیبال، آمادگی جسمانی، کوهنوردی، شنا، کاراته، دو صحرانوردی، تنیس روی میز و بدمینتون و مردان نیز بیشتر در رشته های والیبال، جودو، ووشو، کاراته، فوتبال، کشتی، فوتسال، بسکتبال، شطرنج، ژیمناستیک، دو صحرانوردی، کوهنوردی، دو و میدانی و شنا فعال هستند.
وی با بیان اینکه ورزش کارگری زنجان برای فعالیت هرچه بهتر و بیشتر نیازمند حامی مالی مناسب است، خاطرنشان کرد: این هیات با توجه به کمبود اعتبارات در اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و پذیرش میزبانی ها با مشکل مواجه شده است.
این مسئول اظهار داشت: برخی شرکت های صنعتی و تولیدی از جمله ایران ترانسفو با توجه به وجود اعتبارات در برخی از رشته های ورزشی فعالیت خوبی را دارند.
طبیانی اضافه کرد: در زمان حاضر قریب 40 نفر از کارگران این استان به صورت رسمی و حرفه ای در رشته های ورزشی مختلف از جمله جودو، ووشو، والیبال، شطرنج، فوتسال و شنا، فعال هستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 500 نفر از کارگران مرد و زن این استان به صورت سازمان یافته در ورزش فعال هستند که از این تعداد قریب 100 نفر زن و بقیه مردان هستند.
رئیس هیات ورزش کارگری استان زنجان با بیان اینکه زنجان در ورزشهای انفرادی به ویژه در رشته های ووشو و جودو، عنوان دار است، گفت: کارگران از ورزش که در ارتقای سطح سلامت و پیشگیری از بیماریهای مختلف نقش مهم و اثربخش دارد، استقبال می کنند که این اهمیت حمایت مالی و سرمایه گذاری در این حوزه را دوچندان می کند.
طبیانی، افزود: ورزش موجب نشاط و شادابی در کارگران می شود و بهره وری بیشتر نیروی کار و در نتیجه رونق اقتصادی را به دنبال دارد.
6084/6085

نظر شما