شناسهٔ خبر: 29921311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آنچلوتی: به مشکل برخوردن مقابل تیم نایب قهرمان اروپا، تعجب برانگیز نیست؛ حسرت نمی خورم زیرا فراتر از انتظارات ظاهر شدیم

امیرعلی پژمان

سرمربی ناپولی با وجود حذف تیمش مقابل لیورپول، از عملکرد شاگردانش در مرحله گروهی راضی است و حالا می خواهد تمرکزش را روی پیشروی در لیگ اروپا بگذارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- کارلو آنچلوتی در پی شکست 1 بر 0 ناپولی مقابل لیورپول که منجر به سقوط آن ها به لیگ اروپا شد، اظهار داشت تیمش نباید هیچ حسرتی در خصوص نتیجه این بازی داشته باشد چرا که آن ها در لیگ قهرمانان اروپا، فراتر از انتظارات ظاهر شدند.

آنچلوتی پس از پایان بازی در مصاحبه با اسکای اسپورت اظهار داشت:

با وجود این که نتیجه به دست آمده ناامیدکننده است، باید آن را بپذیریم زیرا هر کاری می توانستیم انجام دادیم. در طول شش بازی مرحله گروهی، احتمالا فراتر از انتظار همه ظاهر شدیم و خیلی به صعود نزدیک بودیم پس حسرتی در این خصوص وجود ندارد. چنین نمایش هایی را در لیگ اروپا ارائه خواهیم داد و از تجربه این بازی ها برای پیشروی در آن تورنمنت بهره خواهیم گرفت.

به دلیل پرس سنگین لیورپول، هنگام طراحی حملات مان به اندازه کافی سریع عمل نمی کردیم. در نیمه دوم هر دو تیم کمی از نظم شان خارج شدند. قبول دارم لیورپول روی ضدحملات شانس های گلزنی داشت اما دلیلش این است که ما نیاز به گل داشتیم و کمی بالانس تیم مان بهم خورده بود. میلیک هفته گذشته گلی فوق العاده به ثمر رسانده بود و امشب هم در آستانه گلزنی قرار داشت. در کل، این که مقابل تیم نایب قهرمان اروپا کمی با مشکل مواجه شده بودیم، تعجب برانگیز نبود.

می توان به بازی های قبلی نگاه کرد و حسرت چیزهایی مثل گل دقایق پایانی دی ماریا را خورد اما به نظرم نیازی به حسرت خوردن وجود ندارد. هر آن چه در توان داشتیم به کار گرفتیم و کمی بدشانس بودیم. حالا امیدوارم شانس با ما در لیگ اروپا یار باشد.

نظر شما