شناسهٔ خبر: 29921104 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اینتر 1-1 آیندهوون؛ نراتزوری، هدیه بارسلونا را پس فرستاد!

محمد محمدخانی

اینتر و آیندهوون، در دیداری حساس برای تیم ایتالیایی به مصاف هم رفتند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- جوزپه مه آتزا، شب حساس دیگری را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشت.

مشخصات بازی

لیگ قهرمانان اروپا

 شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۲۳:۳۰

ورزشگاه: جوزپه مه آتزا

گلزنان: ایکاردی '۷۳ برای اینتر؛ لوزانو '۱۳ برای آیندهوون

ترکیب دو تیم

اینتر - آیندهوون - Inter - Eindhoven

برای مشاهده آمار کامل بازی، به صفحه اختصاصی طرفداری برای این دیدار مراجعه کنید

گزارش بازی

نیمه اول: اینتر مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد و امید داشت با نفوذ از جناحین به گل برسد. در دقیقه ۵ بازی، سانتر ایکاردی را پریشیچ با ضربه سر به تیرک دروازه کوبید. حملات اینتر در ده دقیقه اول، به شدت طوفانی بود و این تیم بدشانس بود که به گل نرسید. در دقیقه ۱۳، اشتباه آساموا، تمام برنامه های اینتر را به هم ریخت. توپ گیری برگواین و سانتر وی را لوزانو از چند قدمی با ضربه سر، وارد دروازه هندانوویچ کرد تا تیم هلندی پیش بیافتد. 

اینتر بعد از دریافت گل، کمی در حالت شوک فرو رفت و حتی به حریف موقعیت داد. اینتر در حالی به حملات خود ادامه می داد که آیندهوون هم در ضدحملات خطرناک بود. برگواین در دقیقه ۳۸، توپ را به تیرک دروازه کوبید. 

نیمه دوم: با شروع نیمه دوم، اینتر به زمین آمد که گل مساوی را بزند. در دقیقه ۴۷، ایکاردی روی پاس والرو در موقعیت ایده آلی قرار گرفت اما شوت خوبِ وی را زوت با واکنشی عالی راهی کرنر کرد. در دقیقه ۵۳، شوت پولیتانو را زوت به سختی گرفت. در دقیقه ۷۲، سرانجام حملات اینتر نتیجه داد! سانتر بلند پولیتانو را ایکاردی با جاگیری مناسب، با ضربه سر به تور دروازه آیندهوون چسباند. بعد از این گل، اینتر تلاش زیادی برای زدن گل دوم نکرد و تیم هلندی با هم اتلاف عجیبِ وقت، سعی کرد بازی را با همین امتیاز به پایان برساند. در لحظات پایانی بازی در اسپانیا، تاتنهام به بارسلونا گل زد تا با این نتیجه، اینتر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف و به لیگ اروپا برود.

شرح گل ها

هیروینگ لوزانو(اینتر 0-1 آیندهوون): اشتباه آساموا، تمام برنامه های اینتر را به هم ریخت. توپ گیری برگواین و سانتر وی را لوزانو از چند قدمی با ضربه سر، وارد دروازه هندانوویچ کرد تا تیم هلندی پیش بیافتد.

متئو پولیتانو - اینتر - Inter - Matteo Politano

مائورو ایکاردی(اینتر 1-1 آیندهوون): سرانجام حملات اینتر نتیجه داد! سانتر بلند پولیتانو را ایکاردی با جاگیری مناسب، با ضربه سر به تور دروازه آیندهوون چسباند. 

خلاصه بازی

 

 

نظر شما