شناسهٔ خبر: 29917750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس عنوان کرد:

فراخوان چاپ مقاله در فصلنامه علمی و پژوهشی «اعتیاد پژوهی»

ابراهیمی از پژوهشگران دعوت کرد مقالات مرتبط خود را برای داوری و چاپ فصلنامه علمی و پژوهشی «اعتیاد پژوهی» ارسال کنند.

صاحب‌خبر -

«محمدرضا ابراهیمی» از پژوهشگران دعوت کرد مقالات مرتبط خود را برای داوری و چاپ فصلنامه علمی و پژوهشی «اعتیاد پژوهی» ارسال کنند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: فصلنامه «اعتیاد پژوهی» دارای رتبه‌ علمی و پژوهشی از کمیسیون نشریات علمی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فن‌ آوری است.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس اظهار داشت: فصلنامه مذکور چهار بار در سال چاپ می شود و در هر بار 15 مقاله که دارای داده اصلی باشند، را چاپ می کند.

 

وی گفت: امتیاز این نشریه متعلق به دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری است و هیچگونه هزینه ارسال، داوری و چاپ دریافت نمی شود و دسترسی به مقاله ها به صورت فایل کامل رایگان از طریق سایت مجله امکان پذیر است.

 

این مقام مسئول در استان فارس گفت: فصلنامه «اعتیاد پژوهی»، مقالات دقیق و بررسی شده درباره اعتیادهای دارویی و رفتاری را منتشر می کند و بدین ترتیب تحقیقات انجام شده در بسیاری از رشته های مختلف را گرد هم می آورد.

 

وی، به اهداف فصلنامه اشاره و خاطر نشان کرد: هدف آن ایجاد ارتباطات بالینی، بین المللی و علمی میان رشته ای به منظور تقویت ارتباط بین علم و سیاست و همچنین ایجاد انگیزه و افزایش کیفیت مباحثات و مناظرات است و از دیگر اهداف فصلنامه «اعتیاد پژوهی» گردآوری اطلاعات فنی صحیح و اصیل و همچنین انتشار اطلاعات و ایده هایی نو و مورد علاقه خوانندگان داخلی و بین المللی است.

 

وی افزود: تلاش برای جذب مخاطب از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه از دیگر اهداف این فصلنامه است.

 

ابراهیمی گفت: حوزه اعتیاد در برگیرنده پژوهش های بالینی، اپیدمیولوژیکی، تجربی، سیاسی و تاریخی مربوط به هرگونه فعالیت دارای پتانسیل اعتیادآور است و این مجله علاوه بر تحقیقات اصیل و اولیه، مقالات، تفاسیر، بررسی ها، مصاحبه ها، نامه ها، و بررسی های کتابی را هم ارائه می دهد و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://etiadpajohi.ir  مراجعه کنند.

 

 

 

نظر شما