شناسهٔ خبر: 29916952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهید رنجبر

خبرگزاری صداوسیما

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید ستوان یکم داریوش رنجبر یکی از شهدای حادثه تروریستی چابهار با شرکت اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت گفت:شهید رنجبر متعلق به یک خانواده و یک طایفه نیست بلکه متعلق به جامعه اسلامی است.
حجت الاسلام بهشت آئین با بیان اینکه تمام افراد جامعه برای انجام خدمت خود نیاز به محیطی مساعد و امن دارند افزود:عزت،استقلال و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا است.
وی اضافه کرد:تشییع باشکوه این شهید بزرگوار و حضور باشکوه و حماسی مردم شهیدپرور و ولایتمدار  استان در این مراسم روح تازه‌ای در کالبد جمهوری اسلامی دواند.
حجت الاسلام بهشت آئین با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد در سه سال گذشته سه شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و فرزندان این مرز و بوم برای ایجاد امنیت و آرامش جان بر کف اند و این گونه جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند و نثار وطن می‌کنند.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز ام‌القرای جهان اسلام است افزود:امروز کشور جمهوری اسلامی ایران با وجود دسیسه‌های بدخواهان و تشکیل گروهک‌های تروریستی مختلف برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، در سایه جانفشانی‌های جوانان این مرز و بوم و امثال داریوش رنجبر از امن‌ترین کشور‌های دنیا است.

نظر شما