شناسهٔ خبر: 29916148 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به مدت سه روز در سنندج؛

برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق اداری ویژه کارکنان فرهنگ و ارشاد کردستان

کارگاه آموزشی «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» ویژه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان زیر نظر دکتر کیومرث احمدی در سنندج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در حاشیه برپایی این کارگاه آموزشی گفت: دوره آموزشی «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» ویژه کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که به مدت 20 ساعت برگزار می شود.

 

عبید رستمی ادامه داد: این کارگاه اموزشی از روز دوشنبه  19 آذر آغاز شد و به مدت سه روز به صورت حضوری در مجتمع فرنگی هنری فجر سنندج برای کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی در سطح شهرستان های تابعه استان عنوان کرد: دوره آموزشی «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» برای همکاران این اداره کل در شهرستان های تابعه استان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ارتقاء فضایل اخلاقی، فرهنگ پذیری سازمانی و بهینه سازی روابط انسانی کارکنان در نظام اداری و آشنایی بیشتر آنان با جایگاه شغلی در مناسبات انسانی و نحوه تعامل با دیگر افراد در خانواده و جامعه را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد.

 

رستمی خاطر نشان کرد: اخلاق فردی، اجتماعی و اداری دارای موضوعات وابسته به هم هستند که کارکنان برای موفقیت در ابعاد مختلف زندگی و رفتار مطلوب سازمانی در محیط کار و با همکاران و ارباب جوع ، نیازمند آموزش در این زمینه هستند

 

 

نظر شما