شناسهٔ خبر: 29914064 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وعده و وعید‌های وزیر انرژی آمریکا در خصوص کمک به بازسازی عراق در دیدار با عبدالمهدی

وزیر انرژی آمریکا در دیدار با عادل عبدالمهدی بر حمایت کشورش از ثبات و نیز پروژه بازسازی عراق تأکید کرد!

صاحب‌خبر -

وعده و وعید‌های وزیر انرژی آمریکا در خصوص کمک به بازسازی عراق در دیدار با عبدالمهدیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه بغداد پست، ریک پری، وزیر انرژی آمریکا در دیدار با عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق بر حمایت کشورش از تقویت ثبات و نیز پروژه بازسازی و توسعه اقتصادی در عراق تأکید کرد.

دفتر رسانه‌ای عادل عبدالمهدی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نخست‌وزیر امروز با وزیر انرژی آمریکا و هیئت همراه وی دیدار کرد. نخست‌وزیر عراق در این دیدار بر ضرورت توسعه روابط بغداد-واشنگتن در تمامی زمینه ها و ضرورت توسعه همکاری در زمینه‌های انرژی، نفت و پرونده های اقتصادی که دولت عراق در مقدمه اولویت کاری خود قرار داده است، تأکید کرد.

عادل عبدالمهدی در این دیدار گفت: ثبات عراق پس از شکست داعش، فرصت بزرگی را برای شرکت های بین‌المللی و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تمامی استان‌ها فراهم می کند.

وزیر انرژی آمریکا نیز در این دیدار بر حمایت کشورش از دولت عراق در تمامی زمینه ها و توجه آمریکا به مسأله ثبات، بازسازی عراق و توسعه اقتصاد، به خصوص در پروژه های انرژی تأکید کرد. وزیر انرژی آمریکا همچنین از آمادگی برای مشارکت و حمایت از بخش های مرتبط با انرژی، برق و نفت، طبق برنامه ها و اولویت های دولت عراق سخن گفت.

انتهای پیام/

نظر شما