شناسهٔ خبر: 29907383 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

رونالدو: اين مسي است که به من نياز دارد

رونالدو در مصاحبه با رسانه هاي ايتاليايي ضمن چند نيش و کنايه تند به رئال، از مسي درخواست کرد تا از بارسا جدا شده و راهي فوتبال ايتاليا شود.

صاحب‌خبر -

رونالدو تابستان امسال پس از 9 فصل درخشان با رئال راهي يوونتوس شد. او قراردادي 4 ساله به ارزش 112 ميليون يورو امضا کرد و به نظر مي رسد که ديگر هرگز براي بازيکني به سن و سال او چنين مبلغي پرداخت نشود.

او شروعي خوب هم در يوونتوس داشته و پس از گذشته چهار ماه، بهترين گلزن تيمش است.

 

 

 

 

فوق ستاره پرتغالي که امسال در نبرد براي کسب عنوان بهترين بازيکن دنيا قافيه را به مودريچ باخت، در مصاحبه با رسانه هاي ايتاليايي و در پاسخ به تفاوت هاي رئال با يوونتوس گفت:« اينجا مثل يک تيم واقعي هستيم و بهترين گروهي که تاکنون در آن حضور داشته ام. جاهاي ديگر برخي خودشان را بزرگتر مي دانند ولي مثلا در يووه وقتي ديبالا و مانژوکيچ گل نمي زنند، ناراحت نمي شوند و به خاطر موفقيت تيم خوشحالند. در يوونتوس بازيکناني فروتن و با گذشت در اختيار داريم. البته در رئال هم بازيکنان فروتن بودند اما اينجا بيشتر چنين چيزي را مشاهده مي کنم. يوونتوس مثل يک خانواده و کاملا متفاوت با رئال است.»

 

رونالدو در مورد احتمال روبرو شدن با رئال در ليگ قهرمانان گفت:« برايم فرقي نمي کند. گذشته از نظر من گذشته است و من حالا بازيکن يوونتوس هستم. حالا قهرماني را با يووه مي خواهم و اگر به رئال برخورد کنيم، سعي مي کنم بهترين بازي خودم را انجام دهم. اکنون از پيراهن اين تيم دفاع مي کنم.»

 

 

 

 

شايعات پيوستن ايسکو و چند بازيکن رئال به يووه:« حتي صحبت از خامس، بيل و آسنسيو هم مي شود ولي صادقانه بگويم که اين يوونتوس نياز به بازيکن جديد ندارد. در اين مورد البته بايد با رئيس باشگاه حرف بزنيد. در آينده کسي چه مي داند چه رخ خواهد داد. مارسلو بازيکن بزرگي است و اينجا درها به روي ستاره هاي بزرگ باز است.»

 

پيروزي در شرط بندي هاي درون تيمي:« اينجا با آلگري هرگز شرط بندي نمي کنم ولي با ديبالا، خديرا و مانژوکيچ چرا و در 99 درصد مواقع نيز برنده مي شوم. دفعات کمي مي بازم و بايد بگويم که 200 تا 300 يورو سر همين شرط بندي ها صاحب شده ام.»

 

ليگ قهرمانان:« معتقدم ليگ قهرمانان براي يووه نبايد مثل لادسيما براي رئال به يک وسواس تبديل شود. قهرماني در اين رقابت ها رويايي است و يوونتوس هم به اندازه کافي قدرت براي فتح آن دارد.»

 

 

توپ طلا:« معتقدم هر سال شايسته برنده شده اين جايزه هستم. هميشه براي بهترين دنيا بودن سخت تلاش مي کنم ولي اگر يک سال توپ طلا به من نرسد، پايان دنيا نيست. بدون شک آمار و ارقام در مورد من دروغ نمي گويند.»

 

 

 

 

رونالدو در مورد رقابتش با مسي و دور شدن از او به سبب جدايي از رئال گفت:« من دلم براي مسي تنگ نمي شود. در انگليس، اسپانيا، پرتغال و تيم ملي کشورم جام برده ام ولي مسي همچنان در اسپانيا و بارسلونا مشغول فوتبال است. معتقدم مسي بايد دلش براي من تنگ شود و او بيشتر به من نياز دارد.

براي من زندگي حکم يک مبارزه را دارد. هميشه از خوشحال کردن مردم خوشحال مي شوم. دوست دارم مسي روزي به ايتاليا بيايد و اين چالش را قبول کند ولي اگر دوست دارد در بارسا بماند و آنجا خوشحال است، به تصميمش احترام مي گذارم. او بازيکني فوق العاده و انسان خوبي است؛ ولي واقعيت اين است که اينجا دلم براي کسي تنگ نمي شود. اين زندگي جديد من است و از آن راضي هستم.»

 

 

 

 

نظر شما