شناسهٔ خبر: 29902287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

میرزایی اعلام کرد ؛

معرفی نفرات برتر رقابتهای شنای باشگاههای رشت جام شهدا در خمام

نفرات برتر مواد مختلف مسابقات شنای باشگاههای گیلان جام شهدای خمام در این شهر مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ حسین میرزایی گفت ؛ این رقابتها با شرکت 80 شناگر در 4 ماده باشرکت تیم های شنای سازمان نظام‌مهندسی، صنعت آب و برق گیلان،استخر روح بخش،استخر شهرداری خمام و شرکت گاز  گیلان در سالن شهدای خمام به پایان رسید.

وی افزود ؛ در رده های سنی مختلف 50 متر پروانه ، مرتضی شاکری و تقی قربانزاده از استخر شایان، معین یزدان پرست و محمدرضا رمضانی از سازمان نظام مهندسی، صادق رحیمی پور ،داود مهرورز و میرسعید عظیمی رشتی همگی از استخر شهرداری خمام به مقام قهرمانی رسیدند.

رییس هیات شنای رشت گفت ؛ در 50 متر کرال سینه مرتضی شاکری از استخر شایان ، جلیل حقانی ،صادق رحیمی پور ، رضا شهربانیان ، رضا بلوری و هادی فتحی رشت از شهرداری خمام ، داود طارمسری از شرکت گاز و ابوالقاسم عبدالله نژاد از صنعت آب و برق گیلان در رده های سنی مختلف اول شدند.

وی افزود ؛ در 50 متر قورباغه نیز جلیل حقانی و محمد صادقی پور از شهرداری خمام ، سهند فیروزی ،مهدی زاهدفر و فرید فیروزی از سازمان نظام مهندسی گیلان و محمدرضا عبید رحمانی از آب و برق گیلان عناوین برتر را کسب کردند.

حسین میرزایی گفت ؛ در ماده 50 متر کرال پشت هم مهدی محسنی از استخر روح بخش ، یاسان بهلولی از نظام مهندسی ، محمدبندسی از آب و برق گیلان ، رضا شهربانیان ،رضا بلوری و هادی فتحی رشتی از شهرداری خمام ،تقی قربانزاده  از استخر شایان و امین الله غلام دوست از شرکت گاز گیلان عناوین اول رده های سنی مختلف را کسب کردند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما