اصولا يکي از ارکان روابط عمومي (افزون بر تحقيق و برقراري ارتباط) برنامهريزي است و در روابط عمومي کارآمد به عنوان يک اصل بنيادي مورد توجه قرار ميگيرد. برعکس در روابط عمومي ناکارآمد، روزمرهگي، نمود بيشتري مييابد.
در روابط عمومي کارآمد، تهيه و تدوين برنامههاي کوتاه، ميان و بلندمدت مدنظر قرار گرفته و برنامه عمل سالانه روابط عمومي، کليه عمليات ممکن براي اجرا در طول سال را مورد توجه قرار ميدهد. در برنامه عمل روابط عمومي، شناسايي مخاطبان، تعيين اهداف روابط عمومي براساس اهداف سازمان و تعيين پيام هايروابط عمومي و تهيه پيش نويس برنامه و مشورت با مسئولان، مراحل اساسي برنامهريزي را تشکيل ميدهند.
همچنين در روابط عمومي کارآمد، براي هر فعاليتي، تقويم جداگانهاي تنظيم ميشود. براي مثالاموري همچون مصاحبه، ملاقاتهاي مردمي، مناسبتها، نمايشگاه، انتشارات، سخنراني و ... هر يک بايد يک تقويم زماني جداگانهاي داشته باشد.
|
اضافه نمودن به:
نظر شما: | ||||||
نام: | ||||||
پست الکترونيکي: | ||||||
نظر | ||||||
|
|
مقالات گفتگو گزارش آموزش جهان روابط عمومي مديريت رويدادها روابط عمومي ايران کتابخانه |
تازه هاي شبکه آخرين رويدادها فن آوري هاي نو تبليغات و بازاريابي ايده هاي برتر بادپخش صوتي گزارش تصويري پيشنهادهاي کاربران اخبار بانک و بيمه |
نيازمندي ها خدمات خبرنگار افتخاري بخش اعضا دانلود کتاب پيوندها جستجوي پيشرفته موبايل آر اس اس |
بخشنامه ها پيشکسوتان لوح هاي سپاس پيام هاي تسليت مناسبت ها جملات حکيمانه پايان نامه ها درباره شارا تماس با ما |
Shara English Public Relation Social Media Marketing Events Mobile Content Iran Pr About Us - Contact US - Search |
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است info@shara.ir |
|
نظر شما