شناسهٔ خبر: 29897407 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لوکا مودریچ: پس از پیشنهاد رئال مادرید به هیچ چیز فکر نکردم؛ مردم نمی دانند که بنزما تا چه اندازه خوب است؛ ام باپه در سطح باور نکردنی بازی می کند

حسین بیجاری

لوکا مودریچ هفته پیش توانست توپ طلا 2018 را کسب کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- هافبک کروات رئال مادرید پس از کسب توپ طلای 2018، در مصاحبه خود در مورد این جایزه، تیم ملی کرواسی، کریم بنزما و ام باپه مصاحبه کرد.

به گزارش آ اس، لوکا مودریچ در مصاحبه خود با برنامه telefoot، در مورد رئال مادرید، کریم بنزما، تیم ملی کرواسی و ام باپه گفت:

پیشنهاد پاری سن ژرمن

هنگامی که متوجه علاقه رئال مادرید شدم، مسائل دیگر برای مهم نبود. نمی خواهم باشگاه پاری سن ژرمن یا دیگر تیم ها برنجانم اما وقتی رئال مادرید به من پیشنهاد داد، هیچ فکر دیگری به ذهنم نرسید.

تیم ملی کرواسی

رسیدن به فینال جام جهانی روسیه یک احساس فوق العاده بود. ما شایستگی رسیدن به فینال را داشتیم ولی متاسفانه بازی را باختیم. هنگامی که متوجه شدیم که مردم منتظر برگشتن ما برای جشن گرفتن هستند، فهمیدیم که تاریخ سازی کردیم.

صحبت با واران در فینال جام جهانی روسیه

واران برنده شد و من به او تبریک گفتم. واران بازیکن بزرگی است. علاوه بر این که انسان خوبی است، یکی از بهترین مدافعان جهان در ذهن من است.

توپ طلا

واران به من برای کسب این جایزه تبریک گفت. (در شب بعد از فینال جام جهانی) خیلی ناراحت نبودم، اما واران به من یادآوری کرد که در آن شب چه چیزی به من گفته بود. او به من گفت که با وجود قهرمان نشدن در جام جهانی، ممکن است برنده توپ طلا شوم.

ارتباط با زیدان

بعد از کسب توپ طلا، به من تبریک گفت. واقعا به خاطر خودم خوشحال بودم. همیشه ارتباط خوبی با هم داشتیم و زیاد با هم صحبت می کردیم و او به من خیلی کمک کرد.

عملکرد کریم بنزما

من فکر می کنم که مردم نمی دانند که بنزما تا چه اندازه خوب است و چقدر برای تیم ما اهمیت دارد.

کیفیت فنی کیلیان ام باپه

فکر می کنم که بازی او همه چیز را در مورد عملکردش بیان می کند. کیلیان به عنوان یک بازیکن جوان، در سطح باورنکردنی بازی می کند. او سریع و با تکنیک خوبی در کنار سرعت بازی است. این اصلا آسان نیست. کیلیان آینده درخشانی پیش روی خود دارد.

نظر شما