شناسهٔ خبر: 29892804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مایدانا: ما شایسته پیروزی برابر بوکا جونیورز بودیم؛ حالا می خواهیم با رئال مادرید بازی کنیم

مهدی تاج الدینی

مدافع ریورپلاته از هم اکنون به فکر بازی با رئال مادرید، در جام باشگاه های جهان است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - پس از برد ارزشمند ریورپلاته برابر بوکا جونیورز در فینال جام لیبرتادورس، جاناتان مایدانا مشتاق بازی با رئال مادرید است.

به گزارش FourFourTwo، ریورپلاته در یک بازی جذاب و تماشایی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید موفق شد تا حریف آرژانتینی خود، بوکاجونیورز را با حساب 3-1 شکست داده و فاتح رقابت های معتبر لیبرتادورس شود. فینال سال 2018 این مسابقات، اولین دیداری بود که به دلیل مسائل امنیتی در خارج از مرزهای آمریکای جنوبی انجام می گرفت و ریورپلاته در ششمین فینال خود در این رقابت ها، موفق به کسب چهارمین قهرمانی اش شد.

مردان مارچلو گایاردو با این پیروزی بزرگ نه تنها فاتح کوپا لیبرتادورس در سال 2018 شدند، بلکه به عنوان نماینده کونمبول (آمریکای جنوبی) به نیمه نهایی جام باشگاه های جهان در سال 2018 که در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود هم راه یافتند. در این رقابت ها به غیر از ریورپلاته، تیم هایی نظیر العین امارات (میزبان)، کاشیما آنتلرز (قهرمان آسیا)، اسپرانس تونس (قهرمان آفریقا)، گوادالاخارای مکزیک (قهرمان کونکاکاف)، ولینگتون (قهرمان اقیانوسیه) و رئال مادرید به عنوان قهرمان اروپا حضور دارند. برنده بازی العین امارات-ولینگتون با اسپرانس تونس بازی خواهد کرد و برنده این دیدار به مصاف ریورپلاته می رود. آنها به احتمال زیاد در مرحله فینال به مصاف قهرمان اروپا، رئال مادرید می روند. در چارت زیر چگونگی تقابل تیم ها با یکدیگر در این رقابت ها، نشان داده شده است.

مدافع ریورپلاته در مصاحبه ای با سایت TyC Sports در این باره می گوید:

هدف بعدی ما بازی با رئال مادرید است. اکنون ما در این فینال پیروز شده ایم و باید به خاطر این دستاورد بزرگ، به جشن و شادی بپردازیم.

با اخراج ویلمار باریوس بازیکن بوکا جونیورز در وقت های اضافه، بازیکنان ریورپلاته به فشار حملات خود در این بازی اضافه کردند و موفق شدند در دقایق 109 و 122 دو بار دیگر دروازه بوکا را فرو بریزند و بدین ترتیب به قهرمانی در جام لیبرتادورس دست یابند.

مایدانا در این باره می گوید:

تا هنگامی که بازی با نتیجه مساوی پیش می رفت، هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که تبدیل به گل نشد و بازی با نتیجه 1-1 به وقت های اضافه کشیده شد. حتی در 90 دقیقه هم ما می توانستیم پیروز از این بازی خارج شویم. با اخراج بازیکن بوکا این فرصت به ما داده شد تا از موقعیت های خود استفاده کنیم و در پایان پیروز این مسابقه بزرگ شویم. در نیمه مربیان و با صحبت هایی که سرمربی انجام داد ما به بازی برگشتیم و توانستیم توسط لوکاس پراتو، گل تساوی را به ثمر برسانیم. ما در این بازی هدف بزرگی داشتیم و آن کسب قهرمانی بود و خوشحالم که توانستیم به هدفمان برسیم.

نظر شما