شناسهٔ خبر: 29888796 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گزارش جی پلاس

مصاحبه متفاوت CR7 / رونالدو: یوونتوس بهترین تیمی است که در آن بازی کردم/ مسی یک بازیکن فوق العاده است

ستاره فوتبال جهان در گفت وگو با یک روزنامه ایتالیایی صحبت های جالبی را انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس و به نقل از "گاتزتا دلو اسپورت" ایتالیا؛ کریستیانو رونالدو وارد اتاق شد؛ او یک پیراهن ساده سفید به تن دارد و بلافاصله بعد از حضورش از فوتبال صحبت می کند. همان طور که او صبح تا شب مشغول این کار است اما شخصیت رونالدو خیلی متفاوت تر از زمین مسابقه است. بدن او برای فوتبال طراحی شده است. او صدای صاف و واضحی دارد. کریستیانو از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. چه زمانی که کودک بود و چه زمانی که با دنیا رقابت می کرد او بهترین عملکرد را داشت.

آیا در یوونتوس بازیکنانی وجود دارند که بیش از بقیه تاثیرگذار هستند و بهترین عملکرد را دارند؟

منصفانه نیست که اینگونه فکر کنیم و فقط از چند نفر نام ببریم اما من می توانم بگویم که تیم یوونتوس بهترین گروهی است که من تا به حال در آن حاضر بودم و بازی کردم. در یوونتوس واقعا تیم هستیم. در تیم های دیگر برخی احساس می کنند از بقیه بازیکنان بالاتر هستند اما در اینجا همه در یک سطح قرار دارند. بازیکنان ما فروتن هستند و فقط می خواهند پیروز باشند. اگر دیبالا یا مانژوکیچ گل نزنند، شما آن ها را خوشحال می بینید. (لبخند رونالدو) برای من زیباست، من این تفاوت را می بینم. حتی در مادرید هم آن ها فروتن بودند اما من احساس می کنم در اینجا بیشتر است. این خیلی با مادرید متفاوت است؛ اینجا برای من بیشتر شبیه به خانواده است.

در ماه فوریه این امکان وجود دارد تو با رئال مادرید روبه رو شوی. اگر قرار باشد خودت تصمیم بگیری آیا آن را انتخاب می کنی یا خیر؟

برای من فرقی ندارد. گذشته، گذشته است. من الان می خواهم در یوونتوس برنده باشم و باید از این پیراهن و تیم دفاع کنم و بقیه مسائل مهم نیستند. اگر من با رئال رو به رو شوم سعی می کنم بهترین بازی را انجام بدهم و بهترین نتیجه را بگیرم.

در ایتالیا بارها درباره حضور هم تیمی های سابقت مثل ایسکو و مارسلو در تیم یوونتوس صحبت می شود. آیا می خواهی برخی از آن ها به یوونتوس بیایند؟

من بارها دیدم که رسانه ها از خامس، بیل و آسنسیو می نویسند اما صادقانه باید بگویم که یوونتوس به بازیکن دیگری نیاز ندارد. من درباره آینده نمی دانم و باید با مسئولان باشگاه صحبت کنید. مارسلو قوی است. درهای باشگاه به روی بهترین بازیکنان باز است که مارسلو یکی از آن هاست .

با رفتن مسی در لالیگا تنها مانده و شاید دوست دارد تو بازهم در رئال باشی.

 من در انگلستان، اسپانیا، ایتالیا و پرتغال بازی کردم در حالی که او هنوز در اسپانیاست.  شاید او بیشتر به من نیاز دارد. برای من زندگی یک چالش است من این را دوست دارم و می خواهم مردم را خوشحال کنم. می خواهم او مثل من یک روز به ایتالیا بیاید و این چالش را بپذیرد. با این حال اگر او در آن جا خوشحال است من به آن احترام می گذارم. او یک بازیکن فوق العاده و یک مرد خوب است اما من هیچ چیز را از دست نمی دهم. این زندگی جدید من است و من از آن خوشحال هستم.

نظر شما