شناسهٔ خبر: 29888334 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

جلسه شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر برگزار شد

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رضوانشهر در سال ٩٧ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر، روز شنبه ١٧ آذر ٩٧ سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رضوانشهر در سال ٩٧ با حضور میهمانان و اعضاء اصلی با موضوع ١- پیشبینی برنامه های ٩ دی ٢- هماهنگی جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ویژه برنامه های دهه مبارک فجر ٣-برنامه ریزی جهت برپایی ویژه برنامه های دهه فاطمیه بر گزار گردید.

در ابتدای جلسه دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن خوشامد به حاضرین و تقدیر و تشکر از رییس شورای فرهنگ عمومی بابت بر پای جلسه و سرپرست فرمانداری و سایر مسئولین و میهمانان حاضر، موضوعات جلسه را قرائت نمودند.

مجید شافعی : گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مصوبات جلسات قبلی بیان نمود  و همچنین پیشنهادات و راهکارهایی در خصوص اجرای موضوعات جلسه ارائه نمود.


سپس حضرت حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی امام جمعه رییس شورای فرهنگ عمومی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و تشکر از دبیر جلسه آقای شافعی بیان داشت: برای اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی این شهرستان همه اعضای محترم باید همکاری کنند.

امام جمعه رضوانشهر ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه این شورا اظهار داشت: این شهرستان بدلیل وجود تنوع قومی، مذهبی و زبانی در جایگاه ویژه ای قرار دارد که باید خدمت به مردم نیز در این مناطق بصورت ویژه ارائه شود.

وی افزود: بسیاری از تحلیل گران خارجی بر این باور بودند که این انقلاب چهل سالگی خود را نخواهد دید، ولی امروز سکوت اختیار کرده اند و بر همین اساس رسانه های داخلی رسالت سنگینی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده دارند.

رییس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر در ادامه با اشاره به درپیش بودن حماسه ٩ دی گفت: دشمنان و دنیای غرب برای ساقط کردن انقلاب اسلامی لحظه ای غافل نبوده و همواره در صدد سنگ اندازی در مسیر حرکت ما هستند و ملت ایران در ٩ دی ماه سال ٨٨ با خروش انقلابی خود، تمامی فتنه ها را بی اثر ساختند.

امام جمعه رضوانشهر در ادامه با اشاره به شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: باید بررسی کنیم تا چه میزان این دستور معظم له در این شهرستان تحقق یافته است.

در ادامه این نشست، سرپرست فرمانداری رضوانشهر گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی فرهنگی هدفمند، امری بسیار ضروری است که برای رفع دغدغه های فرهنگی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی باید دنبال شود.

محمدمهدی مظفری ضمن اشاره به سالروز حماسه ٩ دی گفت: دشمنان در صدد نفوذ در صفوف ملت ایران بودند که بیداری و بصیرت ملت انقلابی ایران، مانع دست یابی دشمن به اهداف شوم و پلید آنان شد.

سرپرست فرمانداری رضوانشهر در ادامه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: نقش آفرینی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد به منزله دفاع مقدس و حضور در سنگری است که اهمیت آن اگر بیشتر از هشت سال جنگ تحمیلی نباشد، کمتر از آن هم نیست.

در ادامه حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و جلسه راس ساعت ١٢ با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) به پایان رسید.

نظر شما