شناسهٔ خبر: 29877043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تجلیل از سرپرست کانون های مساجد کرمانشاه درمیزبانی از زائران اربعین حسینی(ع)

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، از اقدامات سرپرست کانون های مساجد کرمانشاه در برپایی موکب های الاتحاد و اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دومین گردهمایی مسئولان ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، معاونین و مسئولان دبیرخانه های استانی در مشهد مقدس برگزار شد.

 

بررسی برنامه های راهبردی برای رشد و اعتلای روز افزون کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، چارت مصوب ستاد عالی، سامانه سجا، مباحث اعتباری و مسائل مرتبط با خبرگزاری شبستان از جمله اهداف برپایی این نشست بود.

 

حجت الاسلام دکتر «حبیب ارزانی» در این نشست از عملکرد استان های میزبان در پذیرایی از زائران اربعین حسینی(ع) که اقدام به برپایی موکب، اسکان و پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) کردند، ابراز رضایت نمود و اقدامات خادمان اربعین حسینی را در راستای اعتلای فرهنگ غنی اسلامی ایرانی دانست.

 

مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در این نشست با اهداء لوح سپاس از خدمات مصطفی قبادی سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد به واسطه برپایی با شکوه موکب الاتحاد و خیمه عزاداری حضرت اباعبدالله(ع) با شعار «الحسین یجمعنا» در گردهمایی عظیم، باشکوه و میلیونی اربعین حسینی قدردانی کرد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری نور مسجد نورالحسین(ع) یکی از پیشگام ترین موکب های شناسنامه دار و مردمی اربعین در استان کرمانشاه است که در شمار یکی از 10 موکب پیش بینی شده از سوی ستاد مردمی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با پریایی سه موکب در نقاط مختلف شهر کرمانشاه، در طول این ایام، به ارائه خدمات از قبیل اطعام و اسکان زائران، جمع آوری نذورات مردمی و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی متنوع برای زائران پرداخت.

 

 

 

نظر شما