شناسهٔ خبر: 29876403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار مانه و سملقان:

اعداد و ارقام آبفای روستایی مانه و سملقان با آنچه مشاهده می شود، همخوانی ندارد

فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: اعداد و ارقامی را که مدیرآب و فاضلاب روستایی این شهرستان در جلسه عنوان کردند را قبول ندارم چرا که طی بازرسی و بررسی هایی که در این مدت انجام داده ام، وضعیت روستاهای این شهرستان از لحاظ تامین شرب آشامیدنی خوب نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بجنورد؛ محمود رضا معموری، فرماندار شهرستان مانه و سملقان در جلسه شورای اداری این شهرستان که روز یک شنبه در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: مانه و سملقان دارای عقب ماندگی های زیادی است و از دستگاه های اجرایی انتظار می رود که بیشتر تلاش کنند.

 

وی با بیان این مطلب که همه موارد به بخش بودجه مربوط نمی شود، عنوان کرد: این شهرستان در حوزه های زیرساختی دارای کمبودهای زیادی است که در بدو  شهرستان شدن، نگاه خوبی نشده و باید شاخص ها را راتقاء دهیم.

 

معموری، مدیران دستگاه های اجرایی را بر تکریم درست ارباب رجوع توصیه کرد و  اظهارداشت: اگر ارباب رجوعی به اداره ای مراجعه می کند باید پرسنل و مدیران آن دستگاه، مشکل مردم را برطرف کنند و به فرمانداری، بخشداری و یا استانداری ارجاع ندهند.

 

وی با بیان این مطلب که اختلاف در بین دستگاه های اجرایی این شهرستان زیاد است، افزود: تعامل، همکاری و مشارکت ادارات می تواند مشکلات را بهتر برطرف کند.

 

فرماندار شهرستان مانه و سملقان، همچنین از مدیران دستگاه ها خواست تا همکاری بهتری با خبرنگاران داشته باشند چراکه ارائه عملکرد می تواند مفید و اطلاع رسانی خوبی برای مردم باشد.

 

امام جمعه شهر قاضی هم در این نشست گفت: ایمان سرمایه انسان است و نحوء تفکر و اندیشه اینگونه انسان ها با بقیه افرادی که ایمان ضعیفی دارند، فرق می کند.

 

حجت الاسلام محمد جواد شریعتی نژاد افزود: غضب انسان باید او را از دایره حق خارج نکند و کنترل غضب کمال انسان را زیاد می کند.

 

وی با بیان این مطلب که هر انسانی در جایگاه و مقامی که قرار دارد باید رضای خدا را در رضای خلق او ببیند، گفت: مشکلاتی که امروز مردم جامعه با آن روبه رو هستند باید با نگاه مثبت دیده شود و همه باید در تلاش باشند که این برطرف شود.

 

نظر شما