شناسهٔ خبر: 29866966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سردار بوکان را جریمه کرد

مهباد - ایرنا - رییس هیات فوتبال بوکان گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم سردار این شهر را به علت تخلف تماشاگران این تیم در دیدار مقابل شهرداری بم، جریمه نقدی کرد.

صاحب‌خبر -

سعید شوکتی رو یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دیدار تیم های سردار بوکان و شهرداری بم از سری رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور که سه هفته پیش به میزبانی تیم سردار برگزار شد، تماشاگران این تیم با برخی از طرفداران تیم میهمان درگیر شده و به سمت اتوبوس تیم میهمان اقدام به پرتاب سنگ و اشیای دیگر کردند.
وی اضافه کرد: کمیته انضباطی بر همین اساس این تیم را 20 میلیون ریال جریمه نقدی کرده و هشدار داده که در صورت تکرار تخلفات هواداران، این تیم با تنبیه شدیدتری مواجه خواهد شد.
وی بیان کرد: تیم های سردار بوکان و شهرداری بم دوشنبه 26 آبان ماه در هفته نهم لیگ دسته 2 باشگاه های فوتبال کشور در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیای بوکان مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم سردار با نتیجه 2 بر یک از میهمان خود شکست خورد.
به گزارش ایرنا، باخت سردار بوکان مقابل شهرداری بم نخستین شکست تیم سردار بوکان و نخستین شکست داوود سیدعباسی سرمربی جدید در این فصل بود.
سردار بوکان امروز یکشنبه 18 آذرماه مقابل خوشه طلایی ساوه در این شهرستان به میدان خواهد رفت.
هم اکنون تیم فوتبال سردار بوکان با یک برد، 6 مساوی، سه باخت و کسب 9 امتیاز در رده یازدهم گروه خود قرار دارد.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد و تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک با یکدیگر رقابت می‌کنند.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
7510/6185/2093

نظر شما